{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Erfaringer med mitsubishi galant? + og - {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og have mig en gammel nysynet bil, og har kigget på en der er næsten magen til den her http://www.guloggratis.dk/mitsubishi/galant/annonce/11312644?bigimages=1 . Km tallet og det hele er det samme på den jeg skal ud og kigge på. Hvad kan i sige af gode og dårlige ting om denne model? Jeg ved at de ruster rimelig meget, men den jeg skal kigge på er der ikke særlig meget rust på, og så ved jeg at der kan gå en abs "dims" som koster rimelig meget. er der andre ting, og er det en fin bil sådan en, eller en lortebil? Jeg er nemlig faldet for alt det udstyr den har, for det finder jeg nemlig ikke en anden nysynet bil til 10.000 kr med.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med mitsubishi galant? + og -
  • #1   10. jun 2011 http://bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=813926

Har du jo spurgt om før?

• #2   10. jun 2011 Der er altså ikke ret mange positive ting at sige om den bil udover at den kører godt.

Hvis du vil hagve en langt bedre bil der er billigere i dele, kører lige så godt og har samme udstyr, så find en Carina II 2,0 GLi.

• #3   10. jun 2011 Eller evt en Carina E 2,0 gli...

http://www.dba.dk/toyota-carina-e-20-gli-1997/id-500414641/

Det er en så mange gange bedre bil, også selv om km-talet er noget højere.

• #4   23. jun 2011 jeg har en gammel mitsubishi galant 2.0 gli fra 90 og den kører som en drøm har haft den i 3 år nu og den har gået 467.000km og jeg har ikke haft de store problemer med den jeg har selv kørt 140.000km i den og det eneste den har fået lavet er ny udstødning og olieskift og bremser der har aldrig været problemer med styreboksen mens jeg har haft den som man jo ellers høre der er på disse modeller. den går bedre i moteren end mange helt nye bliver syntes jeg smiley og ligger fantastisk godt på vejen. den er lidt dyr i reservedele men mest hvis det er dele som normalt ikke går i stykker så tit smiley alm. sliddele er ikke så meget dyre end andre biler som folk siger. det var mere førhen i tiden smiley så en god bil. den kan du sagtens købe. men ja de fleste japanere er gode biler toyota carina 2 gli er os en rigtig slidstærk vogn og honda accord er den bil der er færrest fejl på nogensinde. og de går os godt med massere af udstyr. mazda er os godt.

Kommentér på:
Erfaringer med mitsubishi galant? + og -

Annonce