{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

troels p
troels p
Tilmeldt:
29. feb 2008
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 62

Ny billig bil??? {{forumTopicSubject}}

Hej bg. går med tanken om at købe en sprit ny bil
som bare skal køre fra A til B! så bare en billig en med lille motor.
men kan jeg som 19 årig overhovedet få lov til at købe sådan en? nogen som evt kender nogen forhandlere som har nogen unge kampange tilbud? mvh troels smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny billig bil???
  • #2   10. jun 2011 Chevrolet er dit svar på dine problemer smiley
    Jeg købte min bil, med 3 års forsikring til 3000 kr smiley
    Tror dog de har nogle andre tilbud nu, men de er meget gode til unge, og de vil også gerne låne dig til den, hvis du har lidt penge at gøre godt med hver måned. smiley


  • #3   10. jun 2011 ja ja ja det ikke noget problem at købe en bil... aygo. ka. fiesta. punto. fiat 500. 206+ hdi
    spark. aveo. corsa.

    ville selv igge
    aygo. corsa. 206+ og punto


  • #4   10. jun 2011 Suzuki Swift, længere er den ikke.

  • troels p
    troels p Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 62
    #5   10. jun 2011 mange tak allesammen smiley må vel bare ud og snakke med en forhandler. er snart udlært muresvend. så har da en fast indkomst hver månede.

  • #6   10. jun 2011 hvis du finder ud af at du vil have en aygo. så køb en benzin'er. da det er en toyota motor og kører langt bedre end diesel udgaven med en fransk motor..

  • #7   10. jun 2011 ALTO FTW smiley

  • #8   10. jun 2011 Matzen . er det alle de modeller hvor benzin motoren er fra toyota? min mor har 107érn med benzin motor og mage til l... skal man sgu lede længe efter, hver anden gang hun sætter sig ud i bilen vil den ikke starte, der er sgu ikke møj trækkraft i den og den er forfærdelig at høre på.!
    kan så ikke udtale mig om diesel modellen


  • #9   10. jun 2011 Matzen . den har i øvrigt overholdt alle service og der ikke fundet nogen fejl på motoren omring starts problemer.

  • #10   10. jun 2011 Kia har gode forsikringsordninger, og hvis bilen skal være billig, så har de også en lille ny Picanto på vej, det er helt klart den fedeste minibil jeg har set indtil nu. Samt den fås med en rap motor på 85 HK.

    Fordelen ved Kia er at der ingen krav er om hverken "respekt for fart"-kursus, sorte bokse eller andet. Derudover er der ingen binding på det, så man forudbetaler ikke for tre år.

    Det er den jeg ville gå efter hvis jeg bare skulle have en bil der skulle køre fra a til b.


  • #11   10. jun 2011 Johnny-->
    Ja så var det sgu godt hun ikke købte en diesel, den er mere tøjende, langtsomere og mere uøkonomisk.
    At den ikek vil starte hver anden gang er 100% sikkert ikke motorens skyld, men motorstyringen eller ledningsnettet som er fransk.

    Til emnet vil jeg sige at har du 100.000 til en bil, så ville jeg godt nok hellere købe en god brugt bil man kan holde ud til at køre i og med begrænset værditab, fremfor en lille ny pispotte.


  • #12   10. jun 2011 Jesper ! hvor meget af det mon der nu er fransk, de er vel nærige som alle andre og får tingene produceret østpå. vil også gerne lige påpege at de fleste dele jeg har skiftet på franske biler, faktisk er tyske dele.

  • #13   11. jun 2011 johnny .
    Der modsiger du lige lidt dig selv, gør du ikke? smiley
    Du skifter mange franske dele som er produceret østpå..
    Men som kommer fra Tyskland, mmmhh...


  • #14   11. jun 2011 Tiden er vist løbet fra trillingerne, de kan ikke rigtig være med, når man ser på de andre biler til lige under 100.000 kr. Og heller ikke hvis man begynder at kigge på garanti og udstyr.

  • #15   11. jun 2011 Theis P nu er der gerne en 12-15 års forskel på 107érn og de biler jeg går og skifter dele på, men ja kan godt se jeg har stilt det lidt forkert op.
    men under alle omstændigheder kommer delene jo derfra hvor man kan få det billigst, det gælder jo stort set alle bilmærker.


Kommentér på:
Ny billig bil???

Annonce