{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevrolet Nubira
  • #1   13. jun 2011 Kæresten har sådan en som St. car og den er i sig selv fin nok, men synes bagagerummet er for lille især til barnevogn og lign.

• #2   13. jun 2011 fin bil hvis det er en 1,8...

• #3   13. jun 2011 Den er egentligt fin nok - men kedelig.
    Det er et transportmidel der får jer fra A til B og ikke andet end det.

• #4   13. jun 2011 den kører ganske fint og i forhold til prisen får man utrolig meget bil for pengene.
    havde selv overvejet en sådan inden vi købte sonata. men fravalgte den alene pga man ikke ku få fartpilot originalt til den.
    vi gik så sælger ret meget på klingen ang kvalitet og han indrømmede blankt at selve motoren var en ældre opel konstruktion samt der var brugt en del komponenter fra ældre opel-modeller. og som han sagde var det jo ikke en astra man fik, men man betalte jo osse kun ½ pris.
    er man ikke krævende og bare ønsker en god bil til den daglige transport og ture ud i det grønne er en nubora ganske fin

• #5   13. jun 2011 Rosende ord må jeg sige ..

Har en aveo nu, så ved at en nubira ikke er en luksusbil smiley

men skal bare kunne smide en barnevogn ind bagi . det jo ikke en racerbil. men noget større end min smiley

• #6   13. jun 2011 Jeg synes du skal tage ud til en forhandler og prøve en. Hvis du synes den kører fint, så bliver du ikke skuffet over resten.

Jeg har skiftet motor i en enkelt der havde brækket sig, men manden der havde den havde også "glemt" at få lavet service i riiiiimelig mange km.
    Og ja motoren er bygget på en ældre opel-motor.

• #7   13. jun 2011 ja vil jeg også gøre.. de har ikke kørt ret langt dem jeg har kigget på. har fundet en til 80000 der har kørt 72.000 og en til 70.000 der har kørt 80.000 det jo ik ret meget.

• #8   13. jun 2011 hold dig fra dem.. er selv autoophugger.. vis vi for en motor ind der er noget værd fra sådan en så ryger de på 10min.. de har seriøse problemer med toppakningerne.. og at kølekanalerne ruster igennem blokken.. havde aldrig købt sådan en spand..

• #9   13. jun 2011 der vil altid være mange forskllige holdninger kan man høre her smiley

En siger det en god bil, og en anden siger det er en lortebil . Så tror jeg tager ud og prøver en i morgen smiley

Tak for hjælpen allesammen

• #10   13. jun 2011 1.4 og 1.6'erne har det med at æde ventiler. Mange af dem er blevet lavet på garantien (16 nye ventiler, toppakning mv.), men det er ikke alle, og en dag så begynder den at lyse i motorlampen, og spytte P0300 fejlkoder ud, og sådan en rep. koster altså 20-25k. smiley

• #11   13. jun 2011 Anders: Så slemme er de så altså heller ikke. Kærestens har nu rundet 110K på 4 år uden problemer. har selv arbejdet som sælger hos en hugger og har endnu aldrig oplevet nogen der har spurgt på en Nubira motor.

• #12   16. jun 2011 Min 1,8CDX har nu rundet 130.000km og har aldrig fejlet noget.
    Har kørt på ferietur til Italien uden pause, og det var komforten god nok til. Kan også få plads til en almindelig Odder barnevogn samt en EmmalJunga kombivogn i bagagerummet, så helt lille er den bestemt ikke.

Tag en 1,8. Den brugermindre benzin end 1,6. Men husk at tandremmen skal skiftes efter 3 år eller 60.000km.

Kommentér på:
Chevrolet Nubira

Annonce