{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vw vento ? gode/dårlige ting ?
  • #1   16. jun 2011 Har haft to og af dårtlige ting kan nævnes RUST... Benzin økonomien. De fleste er kneppede i motor eller karosse

Gode: billige i dele, kræver ikk meget før de er oki fine,

• #2   16. jun 2011 Rust og olie spisere smiley

• #4   16. jun 2011 Jeg har haft to, og de begge var meget fine angående rust. Men vil så sige at hvis man ikke holder dem ved lige med bremser, styrekugle og alt det der sidder ved hjulene, så holder de ikke.
    Den sidste jeg lige har haft, gik alt næsten på en gang, da den ikke var holdt ved lige, men så er der jo ikke andet for end man måtte smide et par tusind så det kunne blive lavet. Men ellers kører de nu meget godt.

• #5   16. jun 2011 Gode ting: En utrolig pålidelig vogn, 1,8´eren er en meget stabil motor, bare sørge for den bliver passet mht olie og kølervæske, så kan du ikke slå den ihjel. Fornuftig plads, også i bagagerummet, dog måtte det gerne være lidt bredere efter min mening.
    Billig at vedligeholde, og delene er somregel til at finde hos en hugger.

Dårlige ting: Rust er ikke til at komme udenom, der hvor du skal kigge er ved bagdørene er ved/omkring håndtaget, under motorhjelmen ved passagersiden, sidder der et filter der, ved dette, kan du også opleve rusten har taget fat, og selvfølgelig også skærmkanterne.

Men alt i alt en reel og fornuftig bil.

• #6   16. jun 2011 ja og i paneler, vanger og propper i bunden smiley

• #8   16. jun 2011 Ja de ruster som et ondt år, især årgangene før 95

Kommentér på:
vw vento ? gode/dårlige ting ?

Annonce