{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.103 visninger | Oprettet:

Hjælp min dør er gået i baglås! {{forumTopicSubject}}

Min ene bagdør dør er gået i baglås, så nu kan jeg jo ikke åbne døren.
Min svoger( automikaniker) og jeg har vredet hjernen for at finde en måde at kunne få åbnet døren.
Problemet er selv låsen som sidder udvendigt på døren. I den er der en krog som går ned omkring den tap som sidder i dørfalsen. den krog har sat sig fast.
da vi ikke kan komme til den lås, har vi prøvet at sparke den op uden nogen effekt. Næste skridt i vores øjne er at ødelægge døren og sætte en anden på.

Men inden vi fortager det noget draktisk skirdt, ville jeg høre jer om i har nogle forslag

Se billder i dette fotoalbum
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=80627

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp min dør er gået i baglås!
  • #1   16. jun 2011 I skal da bare have dørbeklædningen løsnet så meget så i kan få en hånd ind. Det plejer kunne lade sig gøre uden den går i stykker - den kan holde til meget.
    Derefter skal i ind og manuelt aktivere låsepalen.

• #4   16. jun 2011 Jesper: det er jo ikke låsepalen inde i døren som driller, men selv låsen på siden af døren

Søren: har selv haft lidt samme tanke, tror jeg prøver det inden en evt ødelægning af døren

• #5   16. jun 2011 Stor fed skruetrækker ind indefra helt nede ved sædet og så lirk den op indefra - gjorde min far og jeg i min gamle G2 da den lavede samme nummer.
    Man kan nemlig være heldig lige at få skruetrækkeren ind og trykke på det mens der står en anden udenfor og trykker døren op samtidig i håndtaget.

Men lirk lidt - ikke alt for meget vold - det virkede for mig for 5 år siden smiley

Kommentér på:
Hjælp min dør er gået i baglås!

Annonce