{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.597 visninger | Oprettet:

Søger en ærlig Mekaniker kbh omegen. {{forumTopicSubject}}

jeg er træt af Mekaniker som pisker et pris op som er næsten lige med autoriseret værksteder har. jeg skiftede et hjul leje på min bil et halv år siden på venstre side bagi, nu er højre side røget. jeg gav 500 kr. for reperation med hjullejen. det var ok pris. nu er den mekaniker ikke her mere, så derfor måtte jeg ud og finde en mekaniker. jeg har spurgt 15 værksteder rundt omkring kbh omegen. de fyre fandme noget af, når jeg spørger om pris, jamen så starter det fra 800 kr minus reservedele til hel op til 2000 kr. hvorfår er mekanikerne blevet så grådige???? hvorfor kan man ikke finde en ærlig trofast mekaniker her i landet????

hvorfor prøver de hele tiden at fiske efter mere penge af bilejeren. det tager ikke mere end 45 min at skifte sådan en, men at de vil have ekspl. 2000 kr eller 800 kr for at skifte en en hjulleje som tager skide 45 min arbejde???

SØGER EN TROFAST OG ÆRLIG MEKANIKER i KBH OMEGEN.
KVALIFIKATIONERNE ER: -SÆTTE PRISKLASSE EFTER HVAD REP. KOSTER HVERKEN MINDRE ELLER MERE.
-MÅ IKKE HELE TIDEN FINDE FEJL SOM IKKE PASSER

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en ærlig Mekaniker kbh omegen.
  • #1   20. jun 2011 Ring på 22272886 og sig du har snakket med morten. De kan deres arbejde og er ikke dyre