{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.597 visninger | Oprettet:

Søger en ærlig Mekaniker kbh omegen. {{forumTopicSubject}}

jeg er træt af Mekaniker som pisker et pris op som er næsten lige med autoriseret værksteder har. jeg skiftede et hjul leje på min bil et halv år siden på venstre side bagi, nu er højre side røget. jeg gav 500 kr. for reperation med hjullejen. det var ok pris. nu er den mekaniker ikke her mere, så derfor måtte jeg ud og finde en mekaniker. jeg har spurgt 15 værksteder rundt omkring kbh omegen. de fyre fandme noget af, når jeg spørger om pris, jamen så starter det fra 800 kr minus reservedele til hel op til 2000 kr. hvorfår er mekanikerne blevet så grådige???? hvorfor kan man ikke finde en ærlig trofast mekaniker her i landet????

hvorfor prøver de hele tiden at fiske efter mere penge af bilejeren. det tager ikke mere end 45 min at skifte sådan en, men at de vil have ekspl. 2000 kr eller 800 kr for at skifte en en hjulleje som tager skide 45 min arbejde???

SØGER EN TROFAST OG ÆRLIG MEKANIKER i KBH OMEGEN.
KVALIFIKATIONERNE ER: -SÆTTE PRISKLASSE EFTER HVAD REP. KOSTER HVERKEN MINDRE ELLER MERE.
-MÅ IKKE HELE TIDEN FINDE FEJL SOM IKKE PASSER

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en ærlig Mekaniker kbh omegen.
  • #1   20. jun 2011 Ring på 22272886 og sig du har snakket med morten. De kan deres arbejde og er ikke dyre

• #2   20. jun 2011 Sælg hellere din bil, hvis du ikke har råd til reperationerne. Jeg er for eksempel træt af nærrigrøve, der tror alt er gratis. Det er en uretfærdig verden smiley

Op med humøret

• #3   20. jun 2011 Dejligt sted du bor smiley

• Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 75
    #4   20. jun 2011 Mr. Tuftuf --> Du lyder da også som enhver mekanikers drømmekunde med den indstilling, held og lykke siger jeg bare.

Nogge --> Så skal han da være hurtig inden myndighederne lukker den biks.

• #5   20. jun 2011 Og hvorfor skal han det? det værksted kører som det skal.

• #6   20. jun 2011 Brian er nok en af dem der laver laaaaange regninger ;o)

• #7   20. jun 2011 Jeg er selv mekaniker og når jeg hjælper en kammerat eller et familiemedlem med en reparation, er de ved at falde på røven over hvor billigt det er, fordi de har jo tjekket værkstederne inden de kontakter mig...
    Bilhandlere og mekanikere er det værste løgnagtige pak man kan opdrive, ikke mig selvfølgelig ;o)

• #8   20. jun 2011 Nærrige????

Tja i fastsætter et pris ud af luften. Den ene dag siger i noget andet den anden dag noget andet. Istedet for at koncentrere jer om jeres arbejde, sidder i at spekulere over hvordan i kan tage røven på folk. Hvorfor skal jeg betale 2000 kr minus reservedele til en uautoriseret mekaniker for at udføre 45 min arb. Også kalder du dette for nærrige?????? Kræv ikke mere end hvad arb. Koster, selvfølgelig skal mekanikerne have det de fortjener for det enkelte arbejde og ikke mere end det.

• #9   20. jun 2011 Hvad tror du husleje, vand, varme og forsikringer, løn til mekanikerne og andre ansatte koster + plus forsikringer til dem....man kunne blive ved....der er en grund til at en perlegrus mekker kan lave det billigere end større værksteder - han har ikke alle de udgifter....helt seriøst, det koster bare at have bil når man ikke selv har lidt fingersnilde....

• #10   20. jun 2011 Defor ikke sagt at at der ikke findes dårlige mekkere - som der findes dårlige folk inden for alle erhverv....men prøv at se tingene fra et lidt større perspektiv smiley Kan godt følge dig, men alligevel

• #11   20. jun 2011 Christian X

Jeg er ikke i tvivl om tingende koster, men at tage 4 gange hvad det egentlig koster, kalder jeg det grådighed og tage røven på folk. Man skal ikke tage mere end det man kan forlange.

Et andet er krokodille tårer fungere ikke hos mig, hvis du beklager dog over elregningen er det ikke mening at kunderne skal betale overpris for Din elregning. Tage en tudekiks istedetfor. At du har åbnet et værksted for at tage røven på
    bilejerne er et sørgeligt syn.

Istedet for at tage røven på folk så opfordre jeg dig til at være mere ærlig og anstændig og kun kræve hvad egentlig arb. Koster.

• #12   20. jun 2011 Husker engang, hvor jeg fik skiftet et hjulleje på mn Mitsubishi Grand Pajero - Pris 4500.- det var dog inkl reservedele.. smiley

Men shop lidt rundt, der vil altid være nogen som er mere grådige end andre, så er det jo i næsten alle brancher..

• #13   20. jun 2011 Traders,

Jeg søger en ærlig og anstændig mekaniker forlanger ikke mere end det. Som sagt den mekaniker jeg gik til fast er flyttet, og i 14 dage ledt efter en mekaniker. Man bliver næsten hel immun over deres grådighed til sidst, at man til sidst siger ja ja bla bla gaaaaab. Tror det er ligesom kærlighed for første blik, man leder leder og til sidst wupti så står han der. Jeg kan godt vente men min bil med defekt hjulleje kan ikke vente desværrer

• #14   20. jun 2011 Brug dit netværk.. alle kender en mekaniker på en eller anden måde

• #15   20. jun 2011 Du har fået en PM smiley

• #16   20. jun 2011 TheMan,

Dem har jeg også undersøgt. En af dem beklagede hele tiden over hans kunder at jeg til sidst gik derfra. Manden stod og bagtalede hans egene kunder.

• #17   20. jun 2011 Tak beebop,

Jeg vender lige tilbage med en PM

• #18   20. jun 2011 Oki smiley du er velkommen smiley

• #19   20. jun 2011 mekanikere er virkelig det værste folkefærd på jorden... jeg har snart været igennem en del stykker, og INGEN af dem var til at stole på... hverken med priser eller aftaler... jeg søger også en fast mekaniker som er til at stole på i kbh omegnen, og som ik tar sindsyge overpriser og som holder de aftaler man laver, men det er sgu svært at finde...

• #20   20. jun 2011 Det kræver sku bare at man kender en som kender en.. jeg er i autobranchen og jeg kender virkelig mange der er fair.. Find evt en lærling der vil tjene lidt. De har brug for pengene og de brænder jo for at rode med biler og ikke bare lave service

• #21   20. jun 2011 Gør det selv.

• #22   20. jun 2011 jo ik alle der kan selv.
    har mange venner der får lavet deres biler hos mig.
    vi er mere for hygge og driver ingen forretning. ! så det op til folk selv hvordan og hvorledes !:)

• #23   20. jun 2011 haha.. jaa det er bestemt ikke billigt at tage på værksted med sin bil og slet ikke hos mercedes jeg har bare i denne månede brugt 10,000 kr. på at få lavet små ting og et lille fx. fik for nogen måneder siden skiftet mit ur i display analog ur uret kostede 100 kr. jeg kom af med 1300 kr. det tog 35 min så kan i regne ud hvad time løn er...

• #24   20. jun 2011 Timelønninger i kbh ligger mellem 650-1000 kr i timen, på autoriserede værksteder.. Men der er også rigtig meget der skal betales ud af den sum penge.. Hvis i synes det er uretfærdigt så lav jeres lort selv, eller betal hva det koster !

• #25   20. jun 2011 Allan K Nemlig vil man ha det lavet rigtig og ved dygtige folk så må man betale koster også at få en håndværker ud eller få lavet el så sådan er det bare

• #26   20. jun 2011 Uha, så jeg kan godt høre at det lille væksted jeg åbner, ikke får det svært ved at tage 300kr inkl moms i timen..

• #27   20. jun 2011 Tranders nej der skal nok komme mange kunder især hvis jobet bliver gjort godt og der bliver taget godt imod smiley

• #28   20. jun 2011 Traders,

Så længe du er ærlig, Anstændig og fair med dine priser så vil folk strømme hen til dig. Glem ikke at det bedste reklame er dine kunder.

• #29   20. jun 2011 Er enig med Allan K! Autoriserede værksteder er underlagt en masse krav fra den givende producent. Såsom special værktøj7test udstyr/uddanelse osv. derfor koster det lidt xtra. Med det, er du/burde du være garenteret ekspertise/sikkerhed for at det er fagfolk inden for det enkelte bilmærke der arbejder på den. Om det så bliver realiseret er en anden ting. det er bare min mening...

her med ikke sagt at en uautoriseret ikke kan matche samme kvalitet, men måske en specifik know how.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #30   20. jun 2011 Er satme glad for mine mekanikere når jeg læser sådan et emne her.

smiley

• #31   20. jun 2011 Så piver mekanikerne!

Men hvorfor skriver FDM så dette: http://www.fdm.dk/motor/fejl-86-biler%E2%80%A9-ud-af-100 ?

• #32   20. jun 2011 Onkel Per

Det du linker til, er jo pladesmede, da det som regel er dem der retter skader ! IKKE Mekanikere..

• #33   20. jun 2011
    Beebop K > Man kan hvad man vil. Hjælp er der nok af på internettet og der findes mange flinke mennesker rundt om i landet. Bare igang! Undskyldninger er der nok af.

• #34   20. jun 2011 Mr.Tuftuf M hvilke værksteder spørg du hos? for kunne jo også være du spurgte de forkert steder, altså steder der mere eller mindre ligner et hul i jorden, for dem er der jo RIGTIG mange af i KBH.

og vil til værkstedernes forsvar nok sige at du for ikke nogen til at skifte et baghjulsleje inkl dele for 500kr, muligt du har fået gjort det før, men det var jo som du selv kan se en engangs fornøjelse.

Men hvorfor ikke få et tilbud på skrift? selvf. er det altid med forbehold da men ikke ved om der er sket mere skade når først det blir skilt af, men så har du da en rimelig sikker pris inden der blir begyndt.

Og det sted du har fået et tilbud på 800kr lyder nu også ganske fornuftigt.

Nu har jeg selv værksted og tager 600kr i timen inkl. moms og har ingen problemer med at få kunder, til trods for jeg ligger 20km syd for køge.

Og jeg tar da også godt for mig når jeg laver et tilbud, for man ved i 80% af tilfældende så skal der laves mere når man først gå i gang da bolte knækker osv, og det må folk leve med eller lave det selv, det er jo ikke en mekanikers skyld at nogen kører rundt i en gammel bil.

• #35   20. jun 2011 ja nu er det ikke altid at autoiseret værksted er det bedste har lige haft strøm problemer med min opel de har haft den inde 4 gange uden at kunne finde fejlen
    kørt den så til vores lokale elektro 2 timer så var man kørene
    så det der med ekspertise ved jeg nu ikke

• #36   20. jun 2011 jeg kan vidst også prise mig lykkelig over min mekaniker kan jeg høre.
    Held og lykke med at finde en god en.

• #37   20. jun 2011 Ja det tager ikke mere end 45 min. men hvad med at delene skal skaffes hjem, og sikkert alt for meget snak med dig som spilder deres tid, for nu har du jo spurgt 15 steder og brugt deres tid, og hvormange er ellers sådan...

Der skal gives garanti, og slitage på værktøj og lys og strøm osv. som nogle skriver, lønninger, forsikringer mod folk som dig der kunne risikere at komme tilbage med en reklamatio, miljøafgifter, skatter, moms osv osv...

Tror egentligt ikke du søger en ærlig og trofast mekanikker, men mere en der er godt dum, og arbejder sort...

Så skal vi ikke kande tingene hvad de er....

Der er faktisk en adresse på nettet hvor du kan søge om bud, hvis du taster info om din bil ind....

Jeg gad ikke skifte et leje for 500,- inkl. dele osv. det må jeg indrømme helt ærligt...

Dem der er billige og kommer med et rigtigt billigt tilbud tager som reglen rigtig godt ved, bare de skal give et samlet tilbud, men ofte tager de mere end det vil koste på en regulær timeløn.....

• #38   20. jun 2011 michael l

Et autoelektro har ofte også mere erfaring og viden end et alm. autoriseret værksted, når det gælder elektriske fejl, værksteder idag, har tit bare reservedels udskiftere, som ikke kan faget godt nok, da de ikke lærer så meget at fejlsøge, derfor løber reperationer ofte op....det er jo bevist så tit i tv....

• #39   20. jun 2011 Jeg har lige fået skiftet et baghjulsleje..!

Leje = 1000 + Moms
    Løn = 1,25 timer

Samlet pris 2000..!

Det synes jeg sgu er en okay pris..!

• #40   22. jun 2011 Rasmus hvilke bil er det?

• #41   22. jun 2011 Min Altea..!

• #42   22. jun 2011 Jeg har en ældre golf 3, du kan ikke sammenligne prisen med din bil. Det burde du vide

• #43   23. jun 2011 et hjul leje til en golf 3 koster max 200,- til bag , max 300,- til for , så ja kommer an på hvilken side , men ja du skal nok regne med mindst 800,- på et værksted , men så har han også taget sig godt betalt for 30-45 minutters arbejde.

Nu vil jeg nok også mene man kan bruge mekanikere sort, hvis de har adgang til lift specielt, bare man finder en mekaniker som har nogle år på bagen indenfor faget, så går jeg glædeligt til dem med mine ældre brugt biler da jeg normalt kører i biler fra 95-99 , nu har jeg så selv en golf 3 og der koster det ikke mange 1000 kroner og skifte alt mellem nummerpladerne for en slik.

• #44   23. jun 2011 Hvis man vælger en sort mekaniker, så frasiger man sig jo også garanti...

Og men bidrager jo ikke til samfuindet via skatter og miljø afgifter osv...

Men stadig utroligt at man kan være så nærrig at man ikke vil betale for at holde sin bil ved lige....

. s0ren - CELICA TIL SALG .

Giver dig fuldkommen ret....

Jeg har selv prøvet at lave bil alt for billigt for folk, og der er ikke enenest der ikke bliver ved at tror det skal være billigere og billigere for hver gang, og ofte bruger man alt for meget tid på nærrigrøve fordi de altid skal snakke pris ogv. og man skal finde den billigste pris hver gang, og gaab hvor er nærrigrøvene besværlige og skal tænke og prisen, og når de har været der nogle gange så skal de også have kredit til den første osv...

Så jeg har også skruet min pris op i nærhedens af (traders) for der er stadig garanti man skal give, og hvis man får en reservedel som muligvis ikke holder så står man med aben, for man skal jo også stå til regnskab overfor bla. skat når man køber dele og selv om man kan få delen returneret / reklamation overfor producenten ståt man stadig og skal skifte den "gratis" for kunden...

Så igen find dig en sort / orange mekaniker der gider det bøvl, elles sælg bilen...

Vil du selv gå ned i løn fordi at andre syntes det er for dyrt......

Der er tit en grund til at timelønnen er så dyr, og kom nu ind i kampen, og find dig et uautoriseret værksted og betal som alle andre.....

Kommentér på:
Søger en ærlig Mekaniker kbh omegen.

Annonce