{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.082 visninger | Oprettet:

Jacob Jensen elektronisk P-skive {{forumTopicSubject}}

Hej bg smiley

Er der nogen af jer der har en Jacob Jensen P-skive?
Jeg har lidt problemer med at få den til at virke, der står i brugsforvirringen "Med motoren startet, tryk samtidigt på Set + Up for at aktivere parkeringsfunktionen."

Når det er gjort, og jeg slukker motoren, bipper den én gang, men tiden passer stadigvæk ikke?

Mvh. Alexander

Hvilken parkeringsskive er bedst?
Få et overblik over det store udvalg af p-skiver. Du kan læse brugernes gode råd her.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jacob Jensen elektronisk P-skive
  • #1   20. jun 2011 Jeg ligger bare en lille lab i ruden hvor tiden står på... Hehe

• #2   20. jun 2011 prøv at køre en lille tur,så kan det være den aktiveres

• #4   20. jun 2011 Med den tid folk bruger på at indstille de der elektroniske skiver, hvad det været nemmer med en alm. skive.

Der er betalings parkering alle steder snart alligevel.

• #5   20. jun 2011 Har hørt så meget dårligt om den Jacob Jensen p-ur..

• #6   20. jun 2011 jeg fik en i gave, og fik dem i butikken til at installere den fordi jeg ikk kunne få den til at virke. det kunne de så heller ikk. vi fik svaret at motoren var for stille i tomgang, for den indstillede nemlig tiden bare i tomgang smiley

• #7   20. jun 2011 @Kim D, Hvad gjorde i så?
    Har nemlig prøvet at gøre som der står, rulle 10 km. og når jeg slukker bilen beeper den én gang, men tiden passer stadigvæk ikke.. smiley

• #8   20. jun 2011 Jeg har lige monteret en i min. du skal trykke på den øverste og miderste samtidig og så køre en tur smiley
    Jeg trykkede også bare på den miderste (SET) og så kørte, men så gik den bare ud, men nu virker det efter man trykker på den øverste samtidig.

• #9   20. jun 2011 @Dennis, Det var det jeg gjorde til at starte med, og der skete ikke noget. Hvor længe var din om at opfange signal?

• #10   20. jun 2011 min duede sku med det samme ingen slinger i valsen der, det eneste der er skod er de klister nogle de holder ikke en meter min er ved at ryge ned for den hænger kun i en klisterfidus selvom jeg har sprittet hele ruden af og gjort alt hvad der stod i manualen

• #11   20. jun 2011 Jeg har en selv, og den "virkede heller ikke" TROEDE jeg. Den opdatere sig selv indefor det første døgn, så passer tiden sig selv. Så det er kun lige den første da den er gal. Jeg ved ikke lige kl. hvad den bliver opdateret, men min virkede dagen efter.

Og det er jo herligt at se en europark vagt kaste sig gennem luften og skal til at placere en bøde fordi han så man ikke satte skiven, og så tabte han alligevel da han kom hen og kiggede på bilen, så har man sådan en rar fornemmelse mens vagten står og ligner noget der er løgn.

Så monter den, og så giv den lige et døgn, så er den opdateret. Evt kør den tur, hold ind på en rasteplads og kør hjem igen, måske er det nok.

• #12   20. jun 2011 Vi har stort det fået samtlige jacob jensen ure tilbage, da de ikke er mere
    Værd end at kaste efter en træks billist

• #14   20. jun 2011 jeg fik pengene tilbage, så nu har jeg en i pap til 19kr som ligger i handskerummet smiley

• #15   20. jun 2011
    Kan ikke forstå at nogen har bøvl med dem, første gang den har opfanget signal til at indstille tid, (max 24timer) så sidder den jo bare der, og virker ubeklageligt.

Kommentér på:
Jacob Jensen elektronisk P-skive

Annonce