{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

jacob t
jacob t
Tilmeldt:
26. jan 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

307 {{forumTopicSubject}}

jeg har set på en peugeot 307 der har gået under 150tkm
Det er en 2.0 hdi 110 hk der er chippet til 140

Skal man være bange for at købe sådan en?
Har hørt at 110'eren har svag gearkasse ville det gi problemer med de 140hk?

Og hvad koster en evt. gearkasse??

mine forældre havde en 110hk'er der gik gearkassen ved 40k km

hvad vil sådan en gå km/l hvad man kører fornuftigt, men stadig har en tung fod


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  307
  • #1   26. jun 2011 Min far havde en 2,0 HDi

    Minimale driftomkostninger og omkring 18,5 km/l uden chipning vel og mærke

    Den havde rundet 160.000 km da den blev solgt.
    Gearkassen har jeg ikke hørt om skulle være en svaghed, men alt kan jo splittes ad, hvis man kører som en idiot.

    Angående km/l på en chippet bil har jeg ikke noget forstand på, prøv og spørg sælger hvad han kører.

    Koblingen er nok blevet svagere når bilen er chippet.


  • #2   26. jun 2011 Nej der burde ikke give problemer, men jeg ville nok fjerne chippen hvis det er en af de her generic typer der hæver ladetryk og diesel og så beholde den standard. Har en 90hk model og den kører fint, 16km/l ved meget blandet kørsel.

  • #3   26. jun 2011 Har haft en 14,5 km/l, skiftede til en 1,9 TDI og gik til 19 km/l. Har absolut INTED positivt om 307'eren problemet, bøvl og pære skift for hver 1000 km. Lys og fejl i advarsels lamper, dårlig kvalitet på indtræk, instrumentbord der knirker.

    Alt i alt en lorte bil og den værste bil ud af en 20 stykket jeg har haft.


  • #4   26. jun 2011 Det er bestemt ikke en god bil. Byggekvaliteten er uhyggelig ringe, og de ældste er begyndt at døje med rust.
    Derudover har de rigtig mange elfejl, og generel kort levetid på alle mekaniske sliddele.

    Men bilen er (forhåbentligt?) billig, og husk at tage det med i dine øvervejelser.


  • jacob t
    jacob t Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #5   26. jun 2011 Jeg er selv vw mand og vil også meget hellere ha en VAG, men skal have mig en diesel og har ikke penge til at købe en ordentlig vw.

    Jeg har mig en golf 4 nu som jeg desværre ikke kan få den pris for den som jeg føler den er værd :S

    Så eneste jeg føler jeg kan gøre at lave en bytte handel

    Andre der har en ide ? smiley


Kommentér på:
307

Annonce