{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring sidestolper
  • #1   27. jun 2011 Textilrens fra Turtlewax fjernede snavs på mine A stolper. Lyst stof.

• #2   27. jun 2011 eller almindelig ruderens . det gør underværker . det fjerner pletter . det er desinficerende pga spritten . samt efterlader ingen skjolder . bruger det selv på sæder og alt ting . hvis der er nogen små pletter

• jacob t
    jacob t Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #3   28. jun 2011 Jeg plejer at bruge Bremserens, det fjerner alt smiley

• #4   28. jun 2011 Stof i sig selv indeholder jo også lidt ting, som er værd at pleje på. Brug rigtig tekstilrens - ligesom Turtle har vi også vores egen "Carpet & Interior Cleaner" (Tæppe & Interiør Rens).

Ved at bruge ordentlige produkter kan du også undgå skjold-dannelser og sikre at dit tekstil ikke bliver ødelagt. Samtidig indeholder de tit - imodsætning til fx. ruderens - diverse balsam til både at pleje og forlænge levetiden på stoffet. Man kan vel altid vende den om og sige: Hvem ville vaske sine bukser i enten vinduesrens eller bremserens? Der er folk med det samme mere pylrede smiley

En neglebørste eller lign. kan være rigtig godt til at komme ind i tekstilet også, men start altid forsigtigt (det kan jo på ældre biler være mørnet!). Vi har en decideret tekstilbørste, som er sindsyg god, men det kan hurtigt være overkill, hvis din bil generelt står smækkerlækker.

• #5   28. jun 2011 Tak tak alle.. Men det er kun mine foreste stolper der er lavet af stof, hvad med dem der er af plastik ?: smiley

• #6   28. jun 2011 en klud og rude rens . det stof som er på dine a stolper kan sagtens tåle det , har været ved sonax bilpleje klargøring. og har endnu ikke ødelagt en , om det var gamle eller nye biler ; ) , men tvært imod det eneste der er rigtigt effektivt på en ryger bil

• #7   28. jun 2011 Kimmie, vores renser også vinyl smiley

• #8   29. jun 2011 Tak tror jeg prøver ruderens i første omgang.. Jeg har noget textilrens fra Turtle wax, med nano-tech, det har jeg brugt til min himmel, det er simpelthen bare effiktivt, den er næsten som ny nu, og har kun givet den en gang..
    Lars s, har overvejet jeres produkter, synes bare det er ærgeligt at jeg ikke kan købe det i nogen butikker i nærheden smiley

• #9   30. jun 2011 Kimmie, Det arbejder vi selvfølgelig på smiley

Kommentér på:
Rengøring sidestolper

Annonce