{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

STJÅLET PRØVE NR. PLADE, DUSØR {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSNING: Jeg har søndag aften/nat fået stjålet en af mine prøve nummerplader. Den har reg. nummer: LB 52 51... LB står med rødt, mens resten står med sort.

Den er stjålet hjemme fra mig selv.

Det er selvfølgelig meldt til Politiet, men ser du en bil køre rundt med denne nummerplade, ring da venligst til politiet på tlf. 114 med det samme.

Ser du bilen, så snup gerne en masse billeder af bilen med din mobil eller lignende til hjælp til at finde nummerpladen med.. Holder bilen stille, og du tør, så snup gerne pladen.. (det er selvtægt = ulovligt, men jeg er sku ret sur over det, så jeg er ligeglad personligt)

DER ER DUSØR på 600 kr. (det koster en ny nummerplade mig).

Tyven er fanget på video overvågningen med 8 gode billeder mens han afmonterer nummerpladen. Disse billeder bliver offentliggjort så mange steder på nettet i weekenden, hvis ikke nummerpladen er fundet inden. (eller idioten der har stjålet den, har afleveret den tilbage)

Ret DUMT at stjæle en prøve nummerplade, da du er 100 % sikker på at blive stoppet af politiet hvis du kører rundt om aftenen/natten med sådan en på.. Og specielt når der kun er en nummerplade, fanger den da rigtig opmærksomhed..

Der holdte ikke mindre end 3 andre biler med 2 stk. nummerplader på hver, så hvorfor det blev prøvepladen, fatter jeg ikke..

Men del MEGET GERNE denne info til så mange som muligt så jeg kan få min prøveplade tilbage..

Og ja denne besked har været bragt tidligere.. Men er satme frustrerende at få stjålet noget, og så lige en prøve nummerplade som man skal bruge næsten hver dag.. Har dog fået tilladelse af politiet til kun at køre med 1 nummerplade på bilen, indtil den er fundet igen, eller jeg har fået en ny... Men alligevel..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STJÅLET PRØVE NR. PLADE, DUSØR
  • #1   4. jul 2011 hvor henne i landet?

  • #2   4. jul 2011 Op med billederne anyways.. Sådan et svin skal sku ikke slippe ustraffet afsted, efter min mening...

    Skal nok holde øjne åben i Næstved og omegn.


  • #3   4. jul 2011 De er stjålet ved Skanderborg..

    Morten: Det er også MEGET fristende bare at smide dem op med det samme, da jeg er så RASENDE på sådan en idiot..
    Men det er forbudt at gøre selvom at dette uden tvivl ville hjælpe politiets arbejde MEGET..
    Bøden for at gøre det, er på 2.000 kr. Så hvis ikke der er nyt inden weekenden, æder jeg gerne den bøde..


  • #4   4. jul 2011 ja kom med billederne!

    ellers træls historie smiley


  • #5   4. jul 2011 upload det til utube. det blir kun fjernet hvis den skyldige klager


  • #7   5. jul 2011 Man er nu ikke 100% sikker på at blive stoppet af politiet, bare fordi det er aften og man har prøveplader. De fleste gange jeg har kørt med prøveplader og hentet biler, så har det været mørkt og aften/nat inden vi kom hjem, og vi har mødt politiet mange gange, og ikke blevet stoppet. Heller ikke selvom den forreste nummerplade ikke var monteret (det er ikke altid ligetil, så nogen gange havner den på bagsædet).

    Held og lykke med at finde pladen, hvis de opfører sig dumt med pladen monteret, så vækker de så meget opmærksomhed, at de nok skal blive snuppet. Men Politiet kan jo ikke se om det er dig der kører med en plade, eller en anden, da prøvepladen ikke er kædet sammen med en bestemt bil.


  • #8   5. jul 2011 GODT NYT..
    Blev ringet op af politiet her kl. 14
    De havde fundet min nummerplade i bagagerummet af en bil under ransagning af en ejendom ved silkeborg tidligere på dagen..

    Satan jeg er glad smiley

    Tak til dem der kiggede efter den..


  • #9   5. jul 2011 så skal du forbi gården med citronmåner..

  • #10   5. jul 2011 CS: Ha ha, holdte der 10 min efter han havde ringet.. Spurgte om de spiste kage, for så ville jeg meget gerne komme forbi imorgen med noget smiley Det blev der takket pænt ja til, så de får kage hele bundet imorgen for godt arbejde og kanon god service fra politiets side..

Kommentér på:
STJÅLET PRØVE NR. PLADE, DUSØR

Annonce