{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det dig?
  • #1   8. jul 2011 jeg når altid det gule lys.

• #3   8. jul 2011 ja må indrømme gult for mig betyder "SPEEDEREN I BUND , for du KAN nå det endnu!"

selvom jeg godt ved dette er forkert så ja er det bare en dårlig vane og dårlig tålmodighed x2 smiley

• #4   8. jul 2011 jeg er godt irriteret over dem der konsekvent køret over for gult/rødt når man skal til venstre.. så i firmabilen, når der bliver gult og de bliver ved med at køre, trykker jeg hornet i bund og begynder bare at køre frem i mit venstresving.... oplever tit at dem der kører over for rødt bliver sure over jeg spærrer vejen når de nu havde tænkt sig at køre over for rødt...

IDIOTER...!

• #5   8. jul 2011 Kører næsten dagligt ind til KbH i forbindelse med mit arbejde som lastbil-chauffør og jeg må sige, at når jeg ser hvordan billister og cyklister kører, så er jeg imponeret over, at der ikke sker flere ulykker !

Kan godt være at min trafik-moral er præget af at jeg er vokset op på landet (dvs alle de byer der ligger udenfor hovedstadsområdet) men det er chokerende, hvor lidt respekt der er for færdselsloven i storbyerne...

• #6   8. jul 2011 Nu kører jeg for det meste rundt i en lastbil og hvis jeg holder i svingbanen og venter på der bliver frit og jeg kan se den skifter til gult, ja så begynder jeg at køre og så må folk bremse.
    Er pisse træt af at folk liiiiiiiiiiiiige skal med over selvom det er rent rødt, for det er fandeme mig de andre dytter af når jeg holder midt i krydset og først skal til og i gang der.

Mange mennesker får sig en forskrækkelse, men folk må fandeme lære og opføre sig ordentligt i trafikken.

• #7   8. jul 2011 Jeg er glad for mit kørekort, er også glad for mine penge, er også glad for min førlighed, er også glad for mit arbejde. Jeg har ikke så travlt at de førnævnte ting skal gambles væk ved at køre over for gult/rødt...

• #8   8. jul 2011 og 48+ tons vs ~2 tons burde vist ikke være så svær at regne ud hvem der vinder den slåskamp.

• #9   8. jul 2011 Hvis jeg kan se at jeg nemt kan nå overfor gul gør jeg det, og kan heller ikke se det farlige i det, da de andre har rød.
    Men forkert ja det er det nok

• #10   8. jul 2011 Kenneth C: Mangler en "synes godt om" knap nu smiley

• #11   8. jul 2011 Vis der ikke er nogen der skal dreje over min bane er det bare pedalen i bund,, men vis det er nogen der skal dreje holder jeg med det samme det er gult,, for ved hvor sur jeg selv bliver når man holder som nr 1 til at dreje og man afligevel ikke kan nå over før de ander køre, fordi der ALTID er 3-4 idioter der LIGE skal nå over

• #12   8. jul 2011 Kenneth C synes os godt om

• #13   8. jul 2011 har engang prøvet at der blev grønt for mig og folk der skulle til venstre den tværgående vej blev ved med at køre...
    havde lidt småtravlt og pisset var lidt i kog... så han fik hornet i 5 sek... og så blev han skide sur... prøvede at komme op foran og standse mig... en mand i slutningen af 30'erne så vidt jeg husker i en swift... smiley

sømmer i bund i forden og så gad han ikk den leg... smiley

men det var jo klart ham der havde fejlen vil jeg mene...

• #14   8. jul 2011 Mere whine, flere ulykker..

• #15   8. jul 2011 Ja tak, Rene smiley

Der skal nok være nogle der kan blive forargede, men gudskelov får jeg ikke skylden hvis nogen kører ind i mig fordi de ikke stoppede for rødt.

• #16   8. jul 2011 Jeg kører altid hen imod et lysreguleret kryds med tanken om jeg kan nå at bremse - når jeg når der til hvor jeg ikke mener at jeg kan nå det er det bare at kører over med god samvittighed hvis den skifter.

På den måde slipper jeg for at skulle bruge tid på at vurdere før jeg bremser.

• #17   8. jul 2011 Og det er også sådan det burde være Louise.

• #18   8. jul 2011 Kan du ikke nå over for gult, så har du en for langsom bil.. smiley

• #19   8. jul 2011 hvis ikke jeg skal bremse hårdt ned for at stoppe for gult
    men holder altid øje med trafikken omkring mig

• #20   8. jul 2011 Men ja ! Kan kun give jer andre ret hvad angår folk der kører over for rødt i kbh og man skal svinge til venstre.

Jeg har også fået den vane at når den skifter til gult og jeg holder i krydset, så begynder jeg at trille!

• #21   8. jul 2011 de kurve er blot vejledende..

• #22   8. jul 2011 Tja, det er utroligt vi har de problemer herhjemme, i USA har de mange flere baner, men de har løst problemet med deres lyskryds helt anderledes.

1. Nogle kryds må du kun køre til venstre, hvis der er grøn pil, og så er der ingen der kommer i vejen for dig.

2. Andre kryds, så lader de kun en retning køre ad gangen, så kan alle komme i den retning de vil, og krydset bliver hurtigt rømmet.

3. Man må dreje til højre mange steder, selvom der er rødt, men man skal være forberedt på at tage skylden hvis man ikke kigger sig ordentligt for.

4. Der står mange steder hvad det koster i bøde, hvis man laver en færdselsovertrædelse, det får mange til at lade være.

Forunderligt nok har jeg ikke set en eneste rundkørsel derovre, men jeg så ikke mange uheld, selvom jeg kørte flere tusinde kilometer.
    Og man er nødt til at være opmærksom, for man må også overhale højre om.
    I forhold til mængden af biler, og størrelsen, så syntes jeg det er utroligt at vi har de problemer i Danmark.

Men ja, jeg letter også foden fra speederen, når jeg kommer hen mod et kryds, og træder så igen, hvis jeg mener jeg er for tæt på til at bremse, og det stadig er grønt.

Men man kan som regel se det på fodgængerfeltets lys, det skifter tidligere, hvis det er skiftet, så brems. Selvom der er grønt.

• #23   8. jul 2011 Kører somme tider over for gult - hvis ikke der er nogen. Hvis der holder nogen og venter på at svinge holder jeg.

Ved ikke om det er sådan alle steder i usa. Men i San Francisco Bay Area og silicon valley har de kryds uden lys. Der tager man farten af og kigger om der er andre i krydset - er du den der kom først så kører du - ellers holder du og venter til de ande er væk..

• #24   9. jul 2011 R.I.P Peter Falk . >> Sådan er det mange steder, men du tager ikke bare farten af, det er fuldt stop. Det er meget få steder der "bare" er vigepligt som der er herhjemme.

Kommentér på:
Er det dig?

Annonce