{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

Pis!! Fotovogn+for høj hastighed.. {{forumTopicSubject}}

Øv!!!
Så skete det efter 4 år i bil.. Det skal siges at jeg indenfor de sidste snart 2 år har sat min fat voldsomt ned, da jeg er begyndt at køre 4x4..
Jeg kommer så kørende i dag, da jeg skal køre en kammerat på arbejde. Jeg kører ud af nogle landeveje jeg aldrig har kørt på før.
Jeg ligger med en fart som jeg ofte gør på landevejen, lige i underkanten af 70 km/t. Vi sidder og føre en samtale i bilen, kommer op over en bakke top og rundt i et sving hvor vi kommer ind i en by-zone(en af de byer med 2 lygtepæle, 5 huse og et fælles lokum)
Det ser jeg bare ikke da jeg lige kiggede over mod min kammerat. Og da jeg aldrig har kørt der før var jeg ikke klar over at jeg kørte ind i en by-zone.. I samme øjeblik kommer der et stort rødligt glimt og jeg ser at jeg passere en grøn fotovogn ud af øjenkrogen. Kigger så i samme øjeblik ned på mit speedometer og det viser 65 km/t.

Det træls.. Nu er jeg så lidt i tvivl om hvad det vil koste mig.. Jeg er klar over at hvis han har målt mig til 65km/t efter usikkerheds procenten er trukket fra, så giver det et klip.
Men koster det 1000kr udover det.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pis!! Fotovogn+for høj hastighed..
Kommentér på:
Pis!! Fotovogn+for høj hastighed..

Annonce