{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Ny bil - BMW kontra Skoda??? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Vi står og skal have ny bil her inden længe, og har kigget på 2 forskellige modeller. Men hvad skal man vælge og hvorfor?
Den ene er en BMW 318d fra 2009 med 105.000 km på klokken, rigtig flot og med Navigation Business anlæg. Pris 360.000 kr.
Den anden er en Skoda Octavia 1,6 TDI Greenline, helt ny og i Ambiente udgaven. Prisen for denne er ca. 310.000 kr.

Nogen der kan fortælle hvorfor man skal give 360.000 kr. for en 2 år gammel bil, når man kan få en helt ny med 4 års garanti til 310.000 kr.?

Jeg er sku lidt forvirret, og ved ikke helt hvilken vi skal vælge. Jeg arbejder som kørende sælger, og kører ca. 35.000-40.000 km. om året.

Håber der er nogen der kan komme med nogle gode og brugbare kommentarer, hvor vidt man er for BMW eller Skoda er jeg ligeglad med. Vil bare gerne høre mening, hvorfor den ene frem for den anden.

God aften til alle, smiley

Jeppe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil - BMW kontra Skoda???
  • #1   16. jul 2011 Prøv begge.. Så du ikke i tvivl.. Bmw smiley

    Du nød til at prøve dem begge.. At købe noget ud fra papir er direkte idiotisk..


  • #2   16. jul 2011 havde valgt en skoda superb til den pris..

  • #3   16. jul 2011 Den er ikke så let,med skodaen får du garanti men også et tab som alle nye biler får når de er kørt over fortovskanten,men jeg ville nu vælge skoden når du skal køre så mange km om året.

  • #4   16. jul 2011 Hvis du nu køber BMW'en hos en premium selection forhandler.
    Får du 2 års garanti eller op til 200.000 km.