{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vts Gti Rally ??
  • #1   16. jul 2011 Det er rigtigt nok, at bagbroen har det med at sætte sig på 106/Saxo, men det gør dem ikke til dårlige biler! Der er masser af køreglæde i dem, og motorerne er også gode! smiley

• #2   16. jul 2011 Jeg har renoveret min bagbro på min Zx'er, og det kan godt blive en bekosteligt hvis du ikke kan selv og ærligt fra posen det er første og sidste gang jeg skal have en fransk bil, lortet går altid i stykker. Hvis der ikke er det en så er der det andet i vejen, så jeg kører bare bilen ud´til den skal synes og så er det bare væk med den !!!

• #3   16. jul 2011 -Endnu en, der mener, at man kan vurdere et bilmærke (eller i dette tilfælde 3) ud fra én gammel bil, med 350.000 km. på tælleren, så vidt jeg kan se...

• #4   16. jul 2011 Nu er jeg godt nok ikke mekaniker, men derimod i praktik hos en. Og de ting vi tit ser hos franske biler er:
    Gearkasse problemer
    Trækaksler der går.
    Bagbro der sætter sig.
    toppakninger
    RUST!

Og vi snakker om alt lige fra start 90'er til midt 2000

Det er der naturligvis også med andre biler, men synes sgu bare de er mere trælse at skrue i af en eller anden grund. Utilgængelige synes jeg ihvertfald tit det hele sidder.

• #5   16. jul 2011 Snakker man dog køreglæde ved de små kagedåser der, så går man dog ikke helt galt i byen.

Men det synes man jo også om Alfa R. når lortet ikke strejker

• #6   16. jul 2011 Køber man franske biler er man i mine øjn, selv ude om det. Har haft flere og gider dem ikke. Tysk mekanik er vejen frem du!

Men sådan en 16v vts'er kan blive nice, men det gør ikke det faktum anderledes at det er en franskmand...

• #7   17. jul 2011 har squ aldrig haft problemer med mine franske biler , og de kører betydligt sjovere end mange andre biler ,og går ikke mere i stykker.

• #8   17. jul 2011 hold da op, det er da en go bil, den fylder ikke så meget på værkstedet smiley

kender et par stykker der har haft saxo vts, og de har Allltid drillet gået hurtiger i stykker end liften ku nå ned til jorden...

men ellers helt sikkert en fin bil..

• #9   17. jul 2011 Der er problemer med alle biler, uanset mærke..
    Det handler om præference, fordi du kan nemt se dig blind på dit eget bilmærkes fejl smiley

• #10   17. jul 2011 Der er ingen tvivl om at de oftere skal have bærekugler/styrekugler og den slags sliddele end en toyota. Til gengæld er delene ganske billige...

Helt sikkert en sjov lille vogn, der både er nogenlunde komfortabel, men stadig sporty når den får lidt gas på de snoede veje.

Kommentér på:
Vts Gti Rally ??

Annonce