{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Syn. hvordan skal det gå? {{forumTopicSubject}}

Jeg er indkaldt til syn d 26. juli og jeg kan ikke nå at få lavet det sidste rust i bunden da min mekaniker er på ferie og først kommer hjem omtrent d 1. august... hvad sker der hvis jeg kører bilen til syn nu. min mekaniker siger at den får ikke kørselsforbud, men mister jeg stadig pladerne eller får jeg lidt længere til at få fejlene rettet på bilen? Håber der en venlig sjæl der lige gider sige til smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.
  • Indstil vaskemaskine i vatter 350 kr.
  • Skifte pære på billygte 250 kr.
  • Rengøring af overflader og vægge 1.000 kr.
  • Opsætning af fire gardiner fra Jysk 700 kr.
  • IKEA møbelmontage. Kommode og opbevaringsskab 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn. hvordan skal det gå?
  • #1   18. jul 2011 du får besked på at komme igen smiley

kommer lidt an på hvad han ellers finder på bilen til syn,
    og hvor rusten er, og hvor meget der er - så kan du være heldig
    at slippe med et omsyn - så har du 30dage til at få det klaret,
    - og ved omsynet checker synsmanden kun de ting som den
    er dumpet på.. går du over de 30 dage, så er det et alm syn igen,

- dumper den, må du køre bilen hjem, eller til en mekaniker, og få den lavet, inden at det er lovligt at køre rundt i den igen smiley

• #2   18. jul 2011 Du kan tage til synshallen den 26 så får du 1 mdr ekstra smiley

• #3   18. jul 2011 altså du kan altid trække den 3 måneder xtra ind hvad der står på reg.. self 26-07-2011 kan den gå til 26-10-2011 og efter der så klipper de pladerne

• #4   18. jul 2011 Lang ferie din mekaniker har hva...............
    Hvis du skal til syn d 26 juli, så har du minimum fået indkaldelsen 26 juni.
    Så enten har din mekaniker for mange penge og derved holder meget lang ferie, eller også så er du lidt langsom i betrækket til at få lavet bilen.
    Du vidste jo nok også inden d 26 juni, at der var rust der skulle laves, eller kom det wupti ind over natten d 25 - 26 juni smiley

• #5   18. jul 2011 Brian og du sikker på det også er sådan med disse nye omtalte regler med bødepålæg på 2000 osv? smiley For ellers ser det da ud til det ikke blir noget problem

• #6   18. jul 2011 Bare vent med at køre til syn til han har lavet den. Der sker ingenting før du får en rykker. Min s14 skulle have været synet 19april, men kunne ikke køre ordentligt, så den er først lige blevet synet.. Så længe det bliver gjort når det er muligt kan man jo ikke gøre mere..

• #7   18. jul 2011 4x4 Turbo - Jeg håber din røv klør og din arme er forkorte... hvad med at svarer på spørgsmålet i stedet for at gøre grin med hvor meget min mekaniker holder ferie? Og ja han er på lang ferie, hans mor er død i bosnien og hans far er alvorligt syg.. Men drop nu de latterlige kommentarer og svar på spørgsmålene ellers hold dig væk.! tak smiley

• #8   18. jul 2011 Martin N

fik i hvert fald ikke nogen bøde i sidste uge smiley

• #9   18. jul 2011 Tror sku bare jeg triller den til syn d 26. og ser hvad der sker smiley lyder til jeg får den månede ekstra og så blir den lavet der.

• #10   18. jul 2011 Din bil skal altid være i en stand så den kan køres til syn.
    Kør dog bilen til syn og se hvad der sker. Måske får du en måned, måske får den kørselsforbud.
    Der er ingen herinde der kan svare på hvad der sker, da vi ikke har set bilen, og vi ikke kender synsmanden.

• #11   18. jul 2011 Ring til synshallen og meld afbud, få bilen lavet, kør til syn!
    Det er totalt tåbeligt at risikere et køreforbud, så skal du ha fat i en trailer og en bil til at trække den, glem det!

• #12   18. jul 2011 tåbeligt at risikere kørselsforbud ? aargh, det er vel netop helt iorden hvis den ikke er egnet til at køre på vejen, så skal den da heller ikke.
    manden er næppe alene på asfalten !

• #13   18. jul 2011 Der er ingen der modsiger dig Andreas:) Men det er dumt at køre til syn og få kørselsforbud, da det er forbundet med mere bøvl og flere udgifter, og jeg tror Martin er økonomisk bevidst, siden han vil vente på at hans bosniske mekaniker kommer hjem. (ellers satte han den vel bare til en anden mekaniker)

• #14   18. jul 2011 Allan R - Nej sådan set er det bare den mekaniker der kan lave rust 3 gange billigere og 5 gange hurtigere end andre mekanikere jeg har snakket med. hvilket jeg ser som en stor fordel.

Kommentér på:
Syn. hvordan skal det gå?

Annonce