{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilauktion i vejle
  • #1   18. jul 2011 hvad de koster,fra 5000-500.000

• #2   18. jul 2011 arbejder på århus og aalbrog bilauktion og har lidt med vejle os ... tag prisen fra DBA/Bilbasen og så er priserner normalt 25% under de priser ... priser sammen med herinde lige de 60% under hehe der ik mange der kan sælge en brian bil videre til bedste mor hehe .... du kan få noget lort men os meget der er rigtig rigtig godt og du kan køre i mange år

• #3   18. jul 2011 Folk holder mange gange helt ud til vejen, så et eller andet spænende må der da være derinde smiley

• #4   18. jul 2011 Du risikerer at købe noget lort, der er ok garanti, dvs samme dag til at reklamere over mangler, er det absolut bortsalg er der kun garanti for restgæld!
    Glem det!

• #5   18. jul 2011 Allan R
    du da dum og høre på ! alle bilerne bliver chekket inden de kommer under hammeren !

• #6   18. jul 2011 Jeg har købt biler der flere gange. Du kan finde alt fra 2000 til flere hundrede tusind

• #7   18. jul 2011 Jeg har haft mange biler på auktion i Vejle, DE BLIVER IKKE TJEKKET! (sælger klassificerer selv)
    Du er mega dum at høre på, de kan da ikke tjekke 700 biler på en dag. Du er vidst bare fejedreng deroppe hva? (eller slet ikke er der)?
    Det er sådan at sælger af bilen skal klassificere den, dvs hvis han sætter den ind som værende 100% ok, så kan køber inden for samme dag kl 16 komme med indsigelse f.eks. pga defekt drivaksel, kobling, gearkasse osv, så må sælger tage bilen tilbage eller tilbyde køber et afslag i prisen. Bliver de ikke enige, går handlen tilbage og sælger må betale salæret. Det er jo hans skyld handlen går tilbage, da han har sat den i forkert klasse, og når der er sket et salg skal auktionshuset have penge for salget, dvs sålæret!
    Der meget lort til salg deroppe, og det gælder om at vide noget om det, ellers ender du med en smart bil med massive elektroniske fejl, det er ofte set.
    Jeg har selv sendt biler på auktion, de har haft mærkelige fejl som jeg ikke kunne finde ud af eller havde tid til at bøvle med, de bliver så indsat som AB, absolut bortsalg, så er bilen væk og man kan komme videre med nogen andre biler.
    Er det ikke at snyde køber? Nej, for auktionen er baseret på professionelle købere, dvs folk fra branchen, og slet ikke baseret på private. Profferne ved der kan være noget med bilerne og kender mærkernes svagheder, og køber således ikke så nemt katten i sækken. Når man ankommer med den vogn man vil sælge kan man komme få minutter før ens tur, og bilen ryger næsten direkte i halle og under hammeren, dvs INGEN TJEK! (ring selv og spørg 76-425302)
    Jeg har ikke været der i år, men tror ikke de har lavet væsentligt om på noget siden sidste år.
    Mvh Allan, som er kommet i Vejle i over 30 år!

• #8   18. jul 2011 i århus samt aalborg bliver de chekket inden hammer salg køber insætter selv for klasse : A+, A, B, C, UK og som jeg selv siger kan du få noget lort men os noget godt man kan køre i to år uden og bruge så meget som en plov på bilen ..... men hva ved jeg åbenbart ik meget ifølge Allan R men hva helvede alle lukker for tiden lort ud

• #9   18. jul 2011 Jeg gentager: De tjekker ikke bilen! Du afleverer en reg attest, sætter en mindstepris og de sælger bilen, sådan!
    Der er IKKE nogen der banker, river, rykker, måler eller gør noget andet ved bilen, ingen steder i DK, det er udelukkende køber der står for at "teste" bilen inden salg, dvs DIG SELV!
    Ring evt 75 85 83 00 hotline

• #10   18. jul 2011 hey hey folkens. tak for jeres svar. men vi behøver ikk og skændes eller svinde nogen til. vi har alle vores opfatelser og oplevelser. smiley

• #11   18. jul 2011 Har været til auktion mange gange i vejle, og det kan slet ikke betale sig som privat person, hvor salæret er rimelig højt.. Bilerne bliver budt op til nogle priser som dba sagtens kan hamle op med.. Medmindre vi snakker biler til 300.000 plus så kan du spare temmelig meget nogle gange. Men hvis vi snakker biler under 150.000 så er det sjældent det kan betale sig, også fordi der overhovedet ingen garanti er. Hvis der ikke er en a klassificering, så kan du intet gøre hvis motor og gear er defekt, og du kan jo ligesom ikke prøvekøre først.

• #12   18. jul 2011 Min oplevelse med private der køber på auktion er at de lige så godt kan handle hos A1 Biler i Nr Åby, det er også ren lotto!

• #13   27. jul 2011 jeg har købt meget i både vejle og aalborg og der er meget lort men jeg har været heldig fordi jeg selv kommer og går bilerne igennem og selv kan rode med det meste kan du ikke selv skrue eller finde fejl skal du have en med der kan men tjek priserne på nettet så du ved om det er billigerer og husk at billige biler både her inde og på dba også for det meste har fejl og mangler

Kommentér på:
bilauktion i vejle

Annonce