{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan man øve sig i at drifte i kbh?
  • #1   18. jul 2011 Du kan komme i en slem økonomisk knibe hvis du øver dig på en p plads

• #2   18. jul 2011 Tjek Bilmagasinets facebook side.. der var reklame for et svensk træningspas hvor BM's layouter bla. skulle lege ... Billigt men ikke gratis smiley

• #3   18. jul 2011 nørrebronx vel sagtens...?

• #4   18. jul 2011
    Casper M

Du kan komme i en slem økonomisk knibe hvis du øver dig på en p plads

Fuck hvor er jeg træt af folk der ikke har noget at tage sig til andet end at pisse mig af ved af komme med ligegyldige dumme kommentare der intet har med spørgsmålet at gøre. Tror du virkelig at jeg er så dum at jeg tror det er lovligt at drifte på en p-plads?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kikker du ik forbi i stedet for og provokere mig lige op i mit face? det kunne være sjovt smiley

• #5   18. jul 2011 Jackob B

Slap af! typisk bmw ejer!

se den her, den minder mig og dig lige nu!

http://www.youtube.com/watch?v=20SNMdo3B3o&feature=player_embedded

• #6   18. jul 2011 du er da en kegle

• #7   18. jul 2011 Hold da op - du bli'r sgu vist hurtigt gnaven. Få dig en hånd vapper og få taget lidt af spændingen.

• #8   18. jul 2011 Jackob B

Du er åbenbart dum nok til at tro folk vil hjælpe dig med den attitude.

• #9   18. jul 2011 Tja se nu bare der, jeg får jo ret. Folk skriver altid om alt muligt andet pis end det tråden handler om... handler det her ik om biler? Jeg skriver en tråd ang BILER. Casper M leger "politibetjent" og kommer med en løftet pegefinger. Jeg giver ham en sviner fordi jeg er træt af følk der ikke engang har en kommen tar der vedrøre spørgsmål, lige skal skrive et eller andet latterligt. Og det resulterede så i at der kom 4 politibetjente mere på banen smiley

Sidst oprettede jeg en tråd om montering af m3 spjældhuse på m50 hvor jeg spørg om vacum. Der var jeg ved ikke hvor mange der spurgte hvordan jeg havde fået lavet en flange men ingen kom bare det mindste ind på det egentlige spørgsmål... Hva er det der sker for jer tabere der ude? Hvorfor kan folk ikke skrive en PB i stedet for at ødelægge ens tråd med alverdens irelevante pis???

Kommentér på:
Hvor kan man øve sig i at drifte i kbh?

Annonce