1.141 visninger
|
Oprettet:
WOW. KONGE IDIOT ! {{forumTopicSubject}}
En syg opførsel i danmark
http://www.bt.dk/bttv/clip/1/18823
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 249
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 8 Emner: 50 Svar: 208
Og ikke nok med det, så har Danmark tilladt at de kan bygge en stormoske, så vi kan opmuntre dem til at dyrke deres syge religion, der både går ind for terror, æresdrab, stening og andre primitive straffemetoder .
Ja, der er også indvandre der kan opføre sig ordentligt, og forstå at integrere sig i Danmark. Men det er som ofte den første generation. Problematikken ligger i at deres afkom som 2,3,4 generation ikke kan respektere vores land.
Så der må skæres over en kam, og hjemsende alt det rakkerpak der hærger vores land.
Mvh. En bekymret nationalist.
jul 2010
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 302
Jeg har oplevet mange fra øst europæiske lande der er endnu værre i deres opførsel.
Tror bare personen i dette videoklip følte sig trængt op i en krog og ikke ville tabe ansigt, sådan nogle findes der også af rigs-danskere.
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.040
under alle omstændigheder er manden en idiot og fortjener ikke at gå blandt normale mennesker.
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 52 Svar: 1.350
Kan vi lige få den engang mere ? Du mener at mosker vil opfordre til æresdrab, terror osv ? Nu er jeg ateist, så vil jeg da også insistere på at kirker af enhver afskygning skal forbydes.. De kristne laver da ligeså meget meningsløst lort rundt omkring, her kan nævnes Afganistan og irak bare for at nævne nogle af de nyere ting "vi" har lavet lort i. Hvorfor er det ok ?
Nu er du selv inde på at der er indvandre der kan og vil opføre sig ordentligt, personligt vil jeg mene at det er 50/50 imellem danskere og indvandre hvem der begår kriminalitet. Problemet er bare at man ALDRIG høre om de der klare sig godt, passer sit job og ellers bidrager til samfundet, det er kun de få der laver lort vi høre om. Det gør at folk som du får et MEGET forvasket syn på indvandre. Ja der skal gøres noget ved de kriminelle og det er sgu uanset om man hedder Samir eller Preben, hvis nu vi begyndte at behandle "dem" som danskere og ikke som 2,3,4g så ville Danmark se anderledes ud.
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 162
jul 2008
Den holder ikke... "Vi" gik IKKE ind i irak pga terror, men deriomd pga masseødelæggelsesvåben.. Hvordan var det lige at det gik ? Nåh ja.. Der var IKKE nogen. Og btw.. Det der har INTET med ytringsfriheden at gøre.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvis i skal sidde og spille kloge så søg dog lidt rund om på nettet....
Og kom nu ikke med den historie om at man ikke skal tro alt hvad man læser.......
Det er ikke mig der siger at 2g'er er MEGET mere kriminelle en dansker...
Hvor mange kniv overfald var der i weekenden....?
Og det nytter ikke noget at hakke på mig......
jul 2008
jul 2008
Og alt man læser på nettet er sandt ?
Og ja der er knivoverfald, men det er da trodsalt bedre end da rockerkrigen var på sit højeste, og der var det ene efter det andet attentat med både granater, RPG og bilbomber.. Lad os da få det tilbage igen..
apr 2010
Og ytringsfriheden er jo især noget man bruger i Afrika og mellemøsten....
Ja jeg mener at man skal bekæmpe undertrykkelse alle steder det er muligt......
Irak... Ja de havde jo brugt gas før, bare spørg den næste Kurder du møder....
Og hvis du er gammel nok kan du måske huske hvorfor vi gik ind i Afganistan....
jul 2010
- Jeg er selv ateist og tager derfor ikke "parti" for kristendommen hvis det er hvad du mener. Men hvis du ser på de tilfælde der har været i danmark, er der desværre allerede sket æresdrab osv. Self. er der tale om ekstremister indenfor religionen. Det er der også indenfor kristendommen. Men jeg kan ikke komme i tanke om noget lign. æresdrab eller overhovedet der hen af. på trods af at vi er flere kristne i landet.
Afghanistan gik vi ind i, på USA's vegne, da de påbegyndte kampen imod terror efter 9/11. Det er også kun et spørgsmål om tid før terror indtræffer i Danmark.
Problematikken ligger altså også i at 2,3,4 G'ere ikke VIL integreres i vores samfund. Og ingen respekt ejer for vores land, men du er velkommen til at prøve at troppe op i Vollsmose og se hvorvidt om de vil behandles som Danskere
jul 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 16 Svar: 710
Good night.
jul 2008
Hvorfor er det vores "problem" at der ingen ytringsfrihed er der ? Hvorfor er det ikke op til de enkelte i deres respektive lande at kæmpe for demokratiet ?
Tyskland har også brugt gas, amerika, frankrig og england har avåben, med din logik skal vi så også invadere dem ?
Kan fint huske hvorfor vi gik ind i afganistan, det var pga al quaida og bin laden. Hvad er der lige sket på den front, udover at vi har mistet så mange unge danske drenge og piger, for hvad ? Var det prisen værd ?
apr 2010
jul 2010
- Og det er tydeligt du intet kender til bandekonflikten i Danmark lige PT. Grupperingen Bandidos gør nemlig flittigt brug af indvandrebander som Guardios Diablos osv. Så mon ikke de også har sin del i bandekrigen?
jul 2008
Yes.. For du er jo bande eksperten af os 2 ? Det jeg prøver at pointere for dig er at banditterne og ha er mindst lige så stort et problem som indvandrebanderne.
jul 2010
- Det er jeg da udemærket klar over at de er. Men blot fordi det ene problem er større end det andet. Skal vi så bare se igennem fingre med det? Helt ærligt, den overbevisning kan du da ikke være af.
jul 2008
Fin gammel artikel du har fundet dig der, men at komme med din konklussion udfra hvad der sker i Kbh og ikke på landsbasis er jo direkte dumt. Det ville jo være det samme som at sige at fordi jeg kender 2 der er rødhåret der er kriminelle og kun en der er blond der der kriminel, så er det per automatik de rødhårede der er det største problem her i dk.
jul 2008
Det har jeg på intet tidspunkt sagt at vi skulle, har derimod sagt at det IKKE er alle indvandre der er kriminelle.
jul 2008
Eneste mulighed er at lukke for grænserne ja, sørge for at integrere de der er her nu, og MEGET hårdere straffe for kriminalitet.
jul 2010
- Det mindes jeg da også at jeg selv har påpeget i min tekst?
jul 2008
Mindes at have læst at du mener at de får lov til at få en måske er lig med mere terror, flere æresdrab osv, hvad basere du den udtalelse på ?
Så skriver du at det somregl kun er 1 generation der kan opføre sig ordentligt, kender en del der er længere ude i kæden der er fint integreret.
Nu nævner du selv vollsmose.. Kunne problemet der måske ligge i at vi selv har sta dem derud i tidernes morgen.. Out of sight, out of mind.. Havde man nu forsøgt at integrere dem fremfor at stuve dem sammen havde situationen nok set en anelse anderledes ud.
jul 2008
apr 2010
Du er fuld af lort.... Prøv lige at læs dit første indlæg.
Med hensyn til indvandre så er det rigtigt at det langt fra er alle der udgør et problem, dem der overskygger alle er dem med afrikansk og mellemøstlig bagrund ca10%
Svensker, Tysker og andre fra EU. er der faktisk ingen problemer med.
jul 2010
- Kan de ikke opføre sig ordentligt, når de er i fællesskab med hinanden da? Hmm
jul 2008
Right back at ya matey.. Hvad er der galt med mit første indlæg udover du ikke kan komme med noget reelt svar tilbage
jul 2008
Det har jo ikke en hujende fis med integration at gøre, når man bare stuver dem sammen. Og ellers glemmer alt om dem.. Hvad ville du gøre hvis du var i den situation..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 225
jul 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 521
Har i ikke et arbejder som skal pases !!!!!
Eller i har ikke andet og snakke om ????
I kan side her i færre år og snakke dårligt om indvandre men i har bare glemt at i at indvandre venne og kollega på jobet, og klasse kamarte.
Som i ikke tale til sådan..
Lige meget du går i verden så findes det godt og dårligt.
Så komme over det.
Hvorfor tænke i ikke på hvad skal det til for at fjerne nako fra de uge danske misbruge. Jeg har lige så meget ondt af dem. Når jeg ser en 13-14 årig misbrug.
Helt ærligt kan ikke engang tillade mig sige noget dårligt da jeg har selv danske venne..
Og til dem da keder sig så få jer et job.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 1.155
Du skal vist bruge lidt længere tid til dansk undervisning
jul 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 521
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Sørgeligt, sørgeligt, sørgeligt. Dk blir nok bar aldrig anderledes, desværre
okt 2003
Følger: 25 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 368 Svar: 3.528
mar 2006
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 535