{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3C DSG 280.000 køb?
  • #1   21. jul 2011 Jeg vil selv stusse lidt over den dsg kasse (:


  • #3   21. jul 2011 Hvad med 1.9 105hk med manuel gear er de mere stabile

  • #4   21. jul 2011 1.9 er mere stabil 100%. Har selv haft en det er en god bil.

  • #5   22. jul 2011 1.9 TDI 105 HK er nok noget af det mest stabile du kan få, de kan også køre rigtig langt på literen. Jeg har selv haft en bil med den motor, og den kørte fantastisk, og har flere af dem i familien.

    Nu har jeg så en bil med den nye 1.6 TDI 105 HK, den er indtil videre også ganske fin, og jeg har ingen problemer med den smiley


  • #6   22. jul 2011 Kører rigtig godt.. Min brors har aldrig haft en defekt på trods af mere end 200tkm. 2.0 TDI 140 DSG Sedan

  • #7   22. jul 2011 Pas på med sådan en 2,0, der er set nogen motorhaverier som ejeren selv har stået med i sidste ende, og det har logisk nok ikke været en helt lille regning desværre.
    Automatgearkasser fra folkevogn skal du holde dig fra, især hvis du skal køre med trailer, kender flere der er ved gearkasse nummer 3 og 4 grundet det er noget skrammel.
    Jeg ville som de andre siger kigge efter en 1,9 tdi hvis det endelig skal være tysk, skulle det være helt godt skulle det være audi istedet.


  • #8   22. jul 2011 Maja K >> Kan du så lige komme med forklaringen på hvad forskellen er på VW og Audi når det kommer til det punkt ? Der er ikke ret meget forskel på det.
    Motorerne er ens, mens Audi kalder deres dobbeltkoblingsgearkasser for S-tronic istedet for DSG, jeg ved dog ikke om der er en egentlig forskel udover navnet.

    Men derudover så vil jeg sige jeg har faktisk ikke oplevet ret mange fejl på DSG gearkasser, og slet ingen hvis de har været vedligeholdt ordentligt.
    Jeg kan helt klart anbefale VW, men holdbarhed og pris taler stadig til 1.9 TDI's fordel.


  • #9   22. jul 2011 Giv min et kig smiley den er tilsalg hvis det var noget, den har har aldrig fejlet noget, vi har haft 3 biler med den motor nu, ingen problemer.

  • #10   22. jul 2011 Jeg var ude at prøve den i dag og den kørte virkelig godt men hvor længe...... Tror jeg leder efter en der ikke har kørt så meget

    L K: fin bil syntes bare 180.000kr er meget for en 5år gammel bil


  • #11   22. jul 2011 tilsvarende hos forhandler koster 200.000

    men kom med et bud, så ser vi på det.


Kommentér på:
Passat 3C DSG 280.000 køb?

Annonce