{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godt eller dårligt køb?
  • #1   11. mar 2004 årgang 97-98 - motor 2.0/2.5

• #2   11. mar 2004 Stumperne kan du uden problemer købe i sverige til fair priser, men stadigvæk kan det være lidt af en udskrivning. Motormæssigt kan du være tryg, der er ingen problemer med sådan en kværn og den er pæn hurtig. Den test jeg engang læste, der var den væsentlig hurtigere end der stod i papirerne...Hvad koster dyret ?

• #3   11. mar 2004 Det er en Mitsubishi motor, der ligger i den. Desværre er Mitsu dele dyre. Det er Chrysler dele også.

Rustbeskyttelsen er nok heller ikke lige den bedste (det er den som regel ikke på US biler).

Forsikring er nok også halvdyr.

• #4   11. mar 2004 sorry, jeg skrev forkert...den er mega sløv, jeg tænkte på Neon det er rimelig kvik..
    En stratus er sløv over 11 sekunder til 100 hvor en Neon ligger tæt på de 8 sekunder enda med en mindre motor.
    En tidligere kollega som har sådan en cabriolet og han har haft mange problemer med den...knust bagrude fordi den kom i klemme...revnet klud grundet frostsprængninger og mega meget slid på bremserne og elendig benzin økonomi på sådan en 2.5L motor med 165HK

Kommentér på:
godt eller dårligt køb?

Annonce