{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Til bilgalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Kan i ikke tåle lidt kritik eller hvad? Bare fordi jeg fortæller hvordan man snyder med jeres pointsystem, så sletter i mig som bruger. Hvorfor må alle ikke snyde når nu nogen kan, det er ikke fair at kun nogen kan snyde når mange andre ikke kan. Hvorfor ændre i ikke måden det laves på så snyd er umuligt. Og desuden kunne i jo lige skrive en mail til mig om at i havde slettet mig, og især hvorfor. Jeg ved at hvis jeres pointsystem var fair ville flere biler være her for det er en fed ide at man kan vise sin elskede bil frem for andre. Men ingen kan lide at se sin bil mobbet, og især ikke hvis dem som gør det ikke vil stå frem med deres navn.
Hilsen Niels Erik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til bilgalleri.dk
  • #1   21. apr 2003 Det tør jeg ikke skrive en gang til her men gå ind på www.buggy epr.dk Der kan du oprette dig som bruger, det er gratis hvis du så spørger igen skal jeg fortælle dig det. du kan også læse komentarene til buggyerne

• #2   21. apr 2003 Jeg syntes at jeg føre en pæn tone, det er ikke min skyld at nogen køre en moppe kampange mod nogle biler, jeg vil bare give alle den mulighed. Hvis snyd er ok bør alle kunne det eller hvad?

• #3   21. apr 2003 Hmm jeg opfattede mest din post som en kritik af dem, der snyder...? Der foregår ihvertfald ting og sager. Check selv hvordan bilerne i toppen skifter plads. Ærgeligt for de seriøse.

Til gengæld har Jørgen F en pointe. Her er en side, der drives af en frivillig. Det bør han vel have lidt ros for! Det er trods alt et stykke arbejde at vedligeholde en internetside.

• #4   21. apr 2003 Jeg har også slettet alle mine biler her inde. Lige pludselig var de bare faldet næsten 2 karektere, på under et døgn. det lort gider jeg ikke.

• #5   22. apr 2003 Jeg er desværre kommet dertil, hvor jeg ikke gider stemme mere. Nu kigger jeg bare på bilerne. Og det er selvfølgelig ærgerligt at det er kommet så vidt. Men som Klaus R skriver, kan det ikke være rigtigt at så mange "almindelige biler" ligger så højt. Hvis det er biler der ER lavet lidt ved, synes jeg der er fint. Jeg har da også selv givet forholdsvis høje karakterer til "almindelige biler" som ejer dog havde taget sig godt af og gjort lidt specielle.
    Men er det overhovet muligt at eliminere dette problem???

• #6   22. apr 2003 Ja det mener jeg at man kan. Man kan fks lave det således at et bruger navn kun kan stemme en gang på en bil. Eller man kan lave det således at man kun kan stemme hvis man skriver en komentar og stemmen og komentaren sidder sammen , så hvis man sletter sin komentar efter at man har stemt, ja så sletter man også stemmen

• #7   22. apr 2003 Yaahauu afstemningssystemet er ændret, sig hvem jeg må kysse. Det er den bedste nyhed siden bilgalleri startede. og nu ryger min bil snart på igen.Meget venlig hilsen Niels Erik

Kommentér på:
Til bilgalleri.dk

Annonce