Rust ved Passat 3c - GARANTI? {{forumTopicSubject}}
Har en Passat 3c fra 06/06 st. car (se profil
), som har sprunget begge nummerpladelys, så kiggede jeg derop.. og der var en del rust omkring lygterne, og alt indeni dem var rustet op..
Ved godt der er 12 års rust garanti på gennemtærning, men burde VW ikke dække det??
Har nemlig fået malet bagklappen en gang for et halvt år sidan på grund af rust helt i bunden af bagklappen, der hvor vandet løber ud, og det dækkede de!! så vidt jeg kan se har de kun malet den nederste del af bagklappen, det må man sige er hvor gæret er lavest synes jeg, når jeg kan se det er stort problem, som de nok godt kendte til..
Nogen der vil bytte med en Toyota Avensis 2,2 D4D 150 st. car fra 07, dem har jeg kun hørt godt om.. har været vw fan i snart 12 år.. og er lidt begyndt at hade det mærke..
Henrik - håber på nogle indsalg
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 544
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 77
Jens nej.. det er faktisk kun bagklappen.. har været hele bilen igennem
jun 2005
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 4 Emner: 44 Svar: 148
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
mar 2007
Vi har i perioder rigtig mange 3c'er der for dækket bagklappen..det kommer an på hvor dybt rusten er kommet i metalet, forespørgsmålen skal vuderes af en pladesmed og sendes til VW hvor det bliver vuderet hvad der skal gøres
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
At den så skulle males om igen, det var malerens skyld, mage til ringe arbejde har jeg ikke set hverken før eller siden.
Og både værkføreren hos Seat og maleren påstod også at det var mig det var galt med. Men alle mekanikere og lærlinge på samme værksted mente ikke det var i orden. Og den maler jeg har brugt før ville ikke engang være bekendt at vise en bil frem med sådan en bagklap.
Men alt andet lige så lyder det som noget der vil blive dækket, hvis alle rusteftersyn har været gennemført, efter forskrifterne. Men husk at kigge det igennem når du får den tilbage. Især hvis de bruger Struer Autolak
mar 2007
Men er det fx en Skoda man har, så skal man faktisk have fortaget rustkontrol ved Skoda 1 gang om året, ellers er der intet der hedder rust garanti
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
HARTMANN >> Hvis jeg selv skulle vælge, ville det aldrig blive Struer Autolak eller lignende, så ville det helt sikkert blive Retlak (i Sunds ved Herning), de laver utrolig godt arbejde.
Men sådan er det bare ikke med garanti-reparationer, så bestemmer man ikke sådan noget selv.
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 77
Bilen er købt hos Sølvsten biler i Viborg.. Og det var også dem der malede den første gang.. klamuggere.. de vidste jo godt den var gal længere oppe på bagklappen..
Henriki - Men har snakket med dem.. skal derned Mandag
Rust ved Passat 3c - GARANTI?