{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Hvad for en pick up??? {{forumTopicSubject}}

Hej

SKal ud og have en pick up. Men det skal kun være 2 hjuls træk da jeg ikke gider betale missundelses afgiften på 4*4.

Den skal kunne laste over 500-600kg.

Kiggede lidt på WV taro men hvad er der ellers af muligheder?

Prisen skal ligge inden for 20-30.000kr Og skal være køreklar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad for en pick up???
  • #1   28. jan 2006 Okay.

Ved bare fra min onkel at han skal betale ekstra fordi at hans santa fee er 4*4 og derefter skal give ekstra for den i forhold til 2 hjuls træk.

• #2   28. jan 2006 mener at en vw taro er 100% magen til en toyota hi-lux(mener jeg den hedder) så tror at toyota'en er billigere ved ikke om du kan bruge det til noget

• #3   28. jan 2006 han skal ikke give extra fordi det er en 4x4 men for de den gå mindre på literen

• #4   28. jan 2006 Skoda favorit - pickup
    Ford sierra p100

• #5   28. jan 2006 hilux... de kan holde til en del

• #6   28. jan 2006 som thyge h siger er det en god stabil pick-up tror også jeg ville købe sådan en hvis jeg skulle have en pick-up

• #7   28. jan 2006 Okay.

Grundet til at jeg skal have en pick up er at min onkel ikke gider at have jeg bruger hans bil. Det er en santa fee fra 2004 2.0 TDI på gule plader.

For den skal står på firmaét når han skal bruge sin bil. Så han ville gå ud og købe en bil til mig.

Skal bruge den til at læsse sodavand/øl i bilen når jeg er i tyskland.
    Skulle gerne have træk.
    Gule plader er fint. Men der må gerne være sådan en bænk bag sæderne så der evt kunne side nogen der eller have hånd begage der.
    Gerne med hardtop. Eller på en anden form for at dække ladet af. For han ville ikke købe en transporter.
    Den skulle gerne gå rimmelig på literen. Så derfor helst disel.
    Den skal være i stand så man ikke først skal til at bruge en masse penge på den.
    Reservedelene skal ikke koste kassen.

Okay. ville prøve at kigge lidt nærmer på de mærker i har skrevet.

Men der er ingen der skriver noget om WV taro! Er dette ikke en ok pick up også?

• Jørgen Ø
    Jørgen Ø Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 76
    #8   28. jan 2006 og det der med at den koster mere fordi det er en 4x4, det er ikke rigtig, man kan komme til at betale en lille smule mere i vægtafgift om året pga. det. men det drejer sig ikke end mere end 1000 kr om året. man skal derimod betale 5040 kr ekstra i afgift for en gulpladebil hvis den er indregistreret efter 6/98

• #9   28. jan 2006 Okay. Ved bare han skal betale en del ekstre for sin santa fee fra 2004 2.0 TDI på gule plader

• #10   28. jan 2006 en hilux er det bedste valg syntes jeg !!
    det er også den mest solgte i sin klasse..
    den kører ca 12-13 på l.
    hvis du køber en x cab (med lille rude bag dørene)
    må der sidde folk bag i men dere rik så go plads..
    men der må på ingen måde laves nogen bænk eller noget til folk at sidde på...
    toyotaen holder meget bedre en diverse andre modeller pickup..
    også derfor at postvæsenet har kørt med dem i mange år!!

• #11   28. jan 2006 Vw taro er 100% identisk med toyota hilux!

• #12   28. jan 2006 Syntes det er bedre med en NISSAN KING CAB, den kan også holde til at blive belastet, TOYOTA Hi-Lux er dyere at købe og holder ikke bedre end en NISSAN

• #13   28. jan 2006 Okay.

Det jeg mener med den bænk det er at f.eks i taro er der en slags bænk bag ved sæderne hvor man sådan set kan side.

Okay ville prøve at kigge vider. Har i evt nogen link til nogen bestemte biler på diverse baser som er til salg?

• #14   28. jan 2006 der er ik så mange hiluxer til salg men der er nok et par stykker på www.dba.dk eller www.bilbasen.dk
    aksel m du er jo helt nissan fanatiker ... nu har jeg haft begge dele og jeg ved godt hvad der kører bedst og holder bedst smiley

• #15   28. jan 2006 min komentar er ikke for at nedgøre TOYOTA, men ved at den ene ikke er mere holdbar end den anden, så hvorfor give mere for en pick up end nødvendig.

• #16   28. jan 2006 nej nej det finder du bare ud af smiley

• #17   29. jan 2006 underligt hvorfor de kun vil ha toyota i afrika og australien ???
    men det skal jeg ikke gøre mig klog på

Kommentér på:
Hvad for en pick up???

Annonce