{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.569 visninger | Oprettet:

Ridse lejebil {{forumTopicSubject}}

Godaften BG

Jeg har for 14 dage siden lejet en bil i Rostock hos europcar. Jeg lavede desværre en ridse i kofangeren i forgårs. Jeg har prøvet at polere den væk, men den er for dyb og noget af lakken er skrabet af.. Det er ikke omfattende, men bemærkelsesværdigt hvis man kigger efter det...
Ska aflevere den i morgen

Mit spørgsmål er nu bare: hvordan skal jeg forholde mig? Skal jeg aflevere den og håbe på de ikke opdager det? (de har låst 580euro på min bankkonto til deres sikkerhed)

Eller fortælle dem hvad der er sket, og håbe på det bedste?

Og vil de have de have hele kofangeren omlakeret eller ser de igennem fingre med sådan nogle ridser?

Bilen er en Renault megane fra 2010

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridse lejebil
  • #1   28. jul 2011 vær ærlig

• #2   28. jul 2011 har du ikke tegnet en forsikring mod den slags? ... ellers plejer de at tage voldsomt ved.. har lige leveret en leje bil tilbage i liverpool med en ridse på døren, der var selvrisiko på på 150 pund, så det slap jeg med! men hvem ved, det kan jo være du er heldig og det regner voldsomt og de ikk gider se vognen, selv om jeg tvivler.

• #3   28. jul 2011 Samvittighed....du bestemmer selv om du vil sige sandheden og få en aftale om reperationen,eller gå en uge eller to med dårlig mave og vente på om der kommer et girokort på et ukendt beløb. smiley

• #4   28. jul 2011 Det er da bare og sige det, det er hvad der sker. Bilen bliver med garanti gennemgået bagefter kosmetisk smiley Du skal jo bare betale selvrisiko'en hvis du da valgte og få det da du fik den smiley

• #5   29. jul 2011 Du er da ikke voksen nok til at leje en bil. Du er slet ikke mand nok til at erkende du har lavet en ridse!!!

• #6   29. jul 2011 Kan du ikke få en mening ud af det jeg skrev, så er det måske fordi du ikke ser det i sammenhæng med det ham skrev. Han kan ikke mande sig op til at sige han har lavet en ridse, han vil se om andre mener der er en chance for den går igennem check. Så er man sgu ikke voksen nok til mange ting!!

Kommentér på:
Ridse lejebil

Annonce