{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.918 visninger | Oprettet:

Små buler / lakering? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har en Ford Mondeo 2,0 fra 2004 som desværre har fået et par småbuler

1) En "Bilka"-bule på højre bagdør

2) Et par små, lette men dog rimeligt tydelige buler øverst på venstre bagskærm, efter at en halogenlampe væltede over i bilen ved seneste polering (PIS!)

Bulen på højre bagskærm har en "bulemand" forsøgt at trykke ud inden fra - men det er desværre ikke blevet særlig godt og bulen er især i sollys rimelig tydelig.

Bulerne fra halogenlampen har jeg løseligt forhørt mig hos en anden "bulemand", som desværre mener at de sidder på et sådant sted at han ikke vil påtage sig at trykke dem ud, fordi de sidder det sted de gør og resultatet ikke vil blive tilfredsstillende iht bulemanden.

Jeg ved godt at det er svært at undgå disse buler men de irriterer mig alligevel voldsomt.

Jeg ved også godt der kommer 1 mia. spørgsmål her i forum vedr. priser på lakering (hvilket - med rette - irriterer mange) og jeg ved godt at det kan være svært at svare på - men håber alligevel i vil prøve at svare på følgende:

Hvis man skal have spartlet bulerne ud og lakeret - er det så HELE bagdøren og HELE bagskærmen der skal lakeres for at det bliver ordentligt? Eller kan man nøjes med delområder? Jeg mener at have set, at når f.eks. bilforhandlerne klargør bilerne og retter småbuler, så er det kun delområder de lakerer - er det korrekt?

Kunne i eventuelt give mig en indikation om prisen? Jeg ved som sagt godt det kan være svært at give et bud på, men jeg gider bare ikke køre til lakereren med en forespørgsel hvis jeg på forhånd ved, at det koster 8-10.000 - for så må jeg sgu leve med bulerne smiley

Lakken er i "panther-black"-metallic. Hvor god er en dygtig autolakerer til at ramme den rette farve? Det er mindst 15 år siden jeg sidst har fået noget lakeret hos en autolakerer og da ved jeg at det ikke var altid man ramte helt plet mht. farven.

Jeg ved godt mine spørgsmål er ret generelle, men ville alligevel glæde mig over svar - eller bare en indikation på ovenstående.

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små buler / lakering?
Kommentér på:
Små buler / lakering?

Annonce