{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle med kontakt til quickpot odense
  • #1   30. jul 2011 har de ikk et vagt telefon nummer?

• #2   30. jul 2011 nej desværre, så det er lidt krise. Undrer mig de ikke ringer og lige spørger om de skal sætte den ud ved fyraften. MEN nej nej vi beholder da bare bilen inden døre og så kan kunden få total stress over ikke at have sin bil!

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #3   30. jul 2011 hvis du ikke har lavet en aftale om den skulle stå ude, så er det da kun for at være flink den står låst inde smiley

ellers må du ud og knalde en rude derude og vente på vagtmanden kommer og låser dig ind hehe

• #4   30. jul 2011 ja men du kunne også have været flinke LIGE AT RINGE og hre om jeg skulle bruge bilen i weekenden smiley

• #5   30. jul 2011 Hold da op, Hvis de havde ladet den stå ude og der var indbrud i den så var det jo også galt ikk?? De gør dig da bare den tjeneste at låse bilen inde så den slags ikke sker. Du har nok andet at bruge tid på end at ringe til kunderne og spørge hvor deres bil skal stå når den er færdig.

Tag bussen på arbejde og aftal det bedre næste gang

• #6   30. jul 2011 Du kunne jo bare have hentet den igår da de havde åbent smiley

• #7   30. jul 2011 Total dårlig service af værkstedet, hvis der er aftalt at de skulle lade bilen stå ude efter rep, så kunden kunne hente sin bil....

Der må der være en herinde som kender nogen der arbejder der...

• #8   30. jul 2011 jeg er ikke ude på at få fat i en for at skælde ud på dem, skal bare have min bil. Det er HØJESTE prioritet!

• #9   30. jul 2011 JA JA JA nu har jeg fattet jeres indlæg omkring at det er forståeligt den står inde, det er vi enige om. MEN de kunne jo som udgangspunkt lige tænke på om kunden skulle bruge den i weekende og lige kontakte mig og høre af!
    Jeg har forsøgt/prøvet og de har ikke en vagt tlf. Så kunne være fedt hvis der nu ar en herinde der kendte til en af drengene fra værkstedet og lige kunne låse op smiley

• #10   30. jul 2011 Har du betalt regningen? For der er da ikke særlig mange steder i DK, at man får kredit, med mindre man er fast kunde med flere biler hver uge....

Kan jo være at det er derfor de har ladet den blive inde også...

• #11   30. jul 2011 Det er XPdite,.... hvad regner du selv med?? Det erfirmaet jeg arbejder for der betaler regningen! Og de ville nok ikke melde bilen færdig og klar til afhentning hvis de mente jeg skyldte dem penge!

Dette er ikke lagt op til debat, jeg skal som sagt bare have min bil så jeg kan komme på job i nat! Folk plejer ellers altid være flinke og hjælpe til herinde, så igen jeg håbr en af jer derude kender en ved quickpot odense

Kommentér på:
Nogle med kontakt til quickpot odense

Annonce