{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

God handel med forhandler? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at min Honda blev ridset af en ældre dame, da den holdte på parkeringspladsen.
Den bliver så kørt til Toyota (Mit forsikringsselskab ALKA ville have det sådan)
Jeg får så en låne bil, en Toyota Aygo og får af vide min Honda er klar efter 5 dage. Imellemtiden går jeg hen og bliver vild med den lille økoræser. Da jeg skal hente min Honda som nu er lavet, spørger jeg for sjovt, hvad han skal have for Aygo'en hvis nu han får min gamle i bytte. Det ender så med jeg henter Aygoen dagen efter og giver 21000kr i bytte.

Er det helt hen i vejret for en Aygo 3 døres sølvgrå kundebil der har gået 32000km fra 08?

Inden havde jeg været ved Peugeot angående deres 107 model, en tilsvarende skulle de have 68000kr oveni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God handel med forhandler?
  • #1   31. jul 2011 syndes det lyder af meget, især når det er en kundebil som sikkert har fået klø..

    men ved heller ikke hvad sådan en honda koster.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   31. jul 2011 Synes ikke det lyder galt.
    Og vigtigst af alt. Er du glad ?


  • #3   31. jul 2011 Det kommer helt an på hvad din civic har kostet da du købte den og hvad aygo'en ville stå til salg for i dag i ren handel....

    Men umiddelbart så vil jeg mene at I begge har gjort en nogenlunde handel.
    Du er glad for at du kun skulle give 21 i bytte, og han er glad for at han sikkert kan tjene en 15-20 k på din civic ved at sælge den videre...


  • #4   31. jul 2011 3 dørs aygo koster 85000 fra ny

  • #6   31. jul 2011 Hondaen gav jeg kun 50000kr for, efterfølgende fik jeg lavet lidt service så den stod mig i 53000, det har jeg så os fået for den for han skulle ha 73000 for Aygo'en.

    Peugeot ville knap nok handle med mig. Hondaen kostede mig 18000kr i forsikring og havde mange ridser, uden servicebog og nedslidte dæk og trængte til en undervognsbehandling OG kostede mig 18000kr i årlig forsikring. De penge blev jeg enig med mig selv om at smide efter den handel i stedet for smiley


Kommentér på:
God handel med forhandler?

Annonce