{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Magicar alarm {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har brug for hjælp!!

Jeg er i gang med at montere min alarm men, er blevet forviret. Jeg har monteret noget af mit fjernstart, har sat relæèt til fjernstart på og for at kontrollere om relæet klikker har jeg prøvet at "starte bilen"

Relæèt klikker IKKE og min fjernbetjening siger (Fail)
Burde Relæèt ikke kikke selvom alt ikke er samlet eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magicar alarm
  • #1   1. aug 2011 Anders K: Relæet skal klikke, hvis/når der er strømgennemgang!

  • #2   2. aug 2011 Hvis det er en manuelgearkasse, skal du sætte bilen op til det. Dvs. at du skal trykke på fjernbetjeningen, dreje nøglen, stig ud af bilen og først derefter vil bilen slukke. Så skal du have et ikon af en nøgle på dit display, og først derefter kan du bruge din fjernstart.
    Du kan også gøre det på den lette måde. Klip den jumper der sidder bag skjoldet på boksen, så tror den at det er en automatgearet, og vil starte lige meget om håndbremsen er trukket og om den står i gear. DETTE KAN DOG IKKE ANBEFALES!!


  • #3   2. aug 2011 Okay.

    Spørgsmålet går ¨på. Skal mit relæ klikke selvom jeg ikke har monteret tænding og starter eller skal alt først være monteret.

    Andet spørgsmål. Jeg har en magicar alarm 2 vejs med fjernstart.
    Men på alle manualer jeg kan finde er der 12 eller 9 lednnger på det lange stik med mange ledninger (CN4) men jeg har kun 11 ledninger så hvor fanden finder jeg det ledningsdiagram der er det rigtige???


  • #4   2. aug 2011 Nej, relæet skal ikke klikke, hvis alarmen melder fejl.
    Hvad model er det?


Kommentér på:
Magicar alarm

Annonce