569 visninger
|
Oprettet:
ind/ud stemmer {{forumTopicSubject}}
hvordan kan det være at der er så mange der tit trykker på afvis selv om man opfylder alle regler??
har set det rigtig tit og nu på min egen
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=220661
har taget en stak fotos. ikke meget mere at tage fotos af uden det bliver det samme, syndes også jeg har fortalt det der er at fortælle.... undre mig bar for har set det en del igennem den sidste tid..
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 146
det fandme utroligt at folk skal lege politi folk her inde så kender det godt selv..... GET A FUCKING LIFE
Det er sku bare bilgalleri
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 1.334
Rasmus P
nææ undre mig bare lidt over om der er nogle uskrevene regler eller noget for det er tit hvor jeg feks. stemmer en bil ind som så ryger ud uden jeg kan finde grunden.... denne gang ser jeg det jo bare lidt tydliger når det er min egen
jan 2004
jan 2005
Følger: 41 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 352
mar 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 172
Min mening er, hvis folk gerne vil have deres bil optaget, ja så skal de være meget velkommen
jan 2004
så svar mig lig på om du mener dette sted er for folk med int. i biler eller for folk der er mekaniker.. ?? mener tro der er rigtig mange der ikke ved så pokkers meget om deres bilen andet end det de kan læse sig til men de kan jo godt brænde for deres bil og det så kladte fællesskab..
er selv mekaniker (engang for længe siden) men det er jo ikke lige så spændene at skive en masse om en kedelig standart motor, som en vold tunet turbo motor.. skriver gerne en masse som folk kunne have int. i at læse... eller måske kunne finde sjovt/underligt osv. men ellers er det tidsspilde ??
jan 2004
hehe er næsten alle biler herinde projekt biler ?? tro alle har et ønske om at ændre noget (mere eller mindre) ved hvad du mener.... men må indrømme jeg har en pole mere som jeg næsten lige har hente i tyskland jeg overvejer at smide ind, fordi det kunne gå hen og blive et spændene projekt som jeg kunne forestille mig folk med polo eller int. i lyd måske gerne vil følge lidt med i... (se evt. mit ford så har du en ide om omfanget at lyden.. bare lidt vilder)
mar 2011
Nogen vil gerne vise deres bil, andre have tips og gode råd, andre igen er mest intereseret i køb, salg og bytte og der er sikkert masser af andre grunde til at bruge BG....
Burde der ikke være plads til os alle
jan 2004
må sige det pisser mig mere af folk ikke tage tydelige fotos..
ud fra div. fotos herinde har rigtig mange kun mobilen og så lider de af pakinton syge... du skriver at folk er for dovne til at gå ned og se størelsen på deres dæk.... kunne de andre så ikke finde en der kunne tage bare 2 gode fotos af deres bil ?
mar 2011
De ting jeg søgte råd om til min bil, skrev jeg direkte til andre for og høre om de kendte noget til. Hvilket gav mig nogle rigtig gode tips
Og det jeg søgte, var helt sikkert ikke noget selv den mest grundige ville have skrevet i profilen.
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 79 Biler: 4 Emner: 40 Svar: 459
Mikkel...
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
Hvis man nu brugte den tid på at lave et forum indlæg på at lave sin bilprofil bedre. Så smutter den jo lige igennem med det samme.
ind/ud stemmer