{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

ind/ud stemmer {{forumTopicSubject}}

hvordan kan det være at der er så mange der tit trykker på afvis selv om man opfylder alle regler??

har set det rigtig tit og nu på min egen
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=220661

har taget en stak fotos. ikke meget mere at tage fotos af uden det bliver det samme, syndes også jeg har fortalt det der er at fortælle.... undre mig bar for har set det en del igennem den sidste tid..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ind/ud stemmer
  • #2   2. aug 2011 Ja Bg politiet
    det fandme utroligt at folk skal lege politi folk her inde så kender det godt selv..... GET A FUCKING LIFE

Det er sku bare bilgalleri smiley

• #3   2. aug 2011
    Rasmus P
    nææ undre mig bare lidt over om der er nogle uskrevene regler eller noget for det er tit hvor jeg feks. stemmer en bil ind som så ryger ud uden jeg kan finde grunden.... denne gang ser jeg det jo bare lidt tydliger når det er min egen smiley

• #5   2. aug 2011 har sku været herinde en del år efterhånden (indrømmer ikke så meget de sidste par år) men syndes generalt stemningen har ændret sig en del..

• #6   2. aug 2011 BG politiet hehe sjovt nok:) Er det et weekend kursus?

• #7   3. aug 2011 Sjov det er de samme der vender tommelfingeren ned hver gang til nye biler herinde, og flere af dem, tror jeg sgu, er ren misundelse og/eller en følelse af magt.....
    Min mening er, hvis folk gerne vil have deres bil optaget, ja så skal de være meget velkommen smiley

• #8   3. aug 2011 Mikkel P
    så svar mig lig på om du mener dette sted er for folk med int. i biler eller for folk der er mekaniker.. ?? mener tro der er rigtig mange der ikke ved så pokkers meget om deres bilen andet end det de kan læse sig til men de kan jo godt brænde for deres bil og det så kladte fællesskab..

er selv mekaniker (engang for længe siden) men det er jo ikke lige så spændene at skive en masse om en kedelig standart motor, som en vold tunet turbo motor.. skriver gerne en masse som folk kunne have int. i at læse... eller måske kunne finde sjovt/underligt osv. men ellers er det tidsspilde ??

• #9   3. aug 2011 Rasmus P
    hehe er næsten alle biler herinde projekt biler ?? tro alle har et ønske om at ændre noget (mere eller mindre) ved hvad du mener.... men må indrømme jeg har en pole mere som jeg næsten lige har hente i tyskland jeg overvejer at smide ind, fordi det kunne gå hen og blive et spændene projekt som jeg kunne forestille mig folk med polo eller int. i lyd måske gerne vil følge lidt med i... (se evt. mit ford så har du en ide om omfanget at lyden.. bare lidt vilder)

• #10   3. aug 2011 Alsidighed er lige ordet, det er jo ikke sikkert alle har samme formål med at være herinde !
    Nogen vil gerne vise deres bil, andre have tips og gode råd, andre igen er mest intereseret i køb, salg og bytte og der er sikkert masser af andre grunde til at bruge BG....
    Burde der ikke være plads til os alle smiley

• #11   3. aug 2011 Mikkel P
    må sige det pisser mig mere af folk ikke tage tydelige fotos..

ud fra div. fotos herinde har rigtig mange kun mobilen og så lider de af pakinton syge... du skriver at folk er for dovne til at gå ned og se størelsen på deres dæk.... kunne de andre så ikke finde en der kunne tage bare 2 gode fotos af deres bil ?

• #12   3. aug 2011 Mikkel :
    De ting jeg søgte råd om til min bil, skrev jeg direkte til andre for og høre om de kendte noget til. Hvilket gav mig nogle rigtig gode tips smiley
    Og det jeg søgte, var helt sikkert ikke noget selv den mest grundige ville have skrevet i profilen.

• #14   3. aug 2011 Da min lupo sku ind tog det under 5 min, den gik lige igennem ... men ja folk er lidt døde i bøtten herinde some times.....

Mikkel...

• #15   3. aug 2011 Hvorfor er det vi skal se tude indlæg om indstemmer hver eneste dag?

Hvis man nu brugte den tid på at lave et forum indlæg på at lave sin bilprofil bedre. Så smutter den jo lige igennem med det samme. smiley

Kommentér på:
ind/ud stemmer

Annonce