{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.191 visninger | Oprettet:

Farvekode måling hvor præcist er det? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Har en scooter der har været nede at skrabe asfalten så den har nogen ridser hen af højre side, men der er en metallic mat mørkeblå farve på 1 af de skjolde jeg har ridset og den har jeg så været nede at få målt ved en autolakerer med et elektronisk måle halløj som blev sat til computeren bagefter.

han målte 2 forskellige stæder på skjoldet (et der ikke var ridset og ikke var for rundet og ujævnt)
jeg fik så farvekoden gratis smiley

Men så kommer min tvivl hvor præcis er disse målinger??

farvekoden blev "Honda b 56 p"
men scooteren er en yamaha jog r???

det bekymrer mig lidt.

Bare skriv alt hvad i ved om dette emne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvekode måling hvor præcist er det?
  • #1   4. aug 2011 Plejer nu at passe meget godt smiley

• #2   4. aug 2011 det jo næsten billgere bare og købe et helt yt sæt skjolde?

• #3   4. aug 2011 Andreas:

Langt fra smiley har gennemsøgt det nøje! og bare det skjold der skal males koster næsten 1000kr + der er 2 klistermærker på det og de koster 220kr hver smiley

min søsters kæreste er autolakerer og vil gøre det gratis og min far kan få rabat hos farve og lak så vi har købt det hele og har brugt 370kr på maling og alt.

så niks

alt i alt koster det omkring 2500kr at skifte delene ud hvis de ikke skulle males pga det er original dele der kun kan købes igennem forhandlere smiley

Rasmus P: det tvivler mig lidt så! vil ikke have at man skal kunne se forskel kun hvis man kigger meget nøje efter, jeg håber på det bedste

• #4   4. aug 2011 Farve måleren tager den farve af de 50000 farver der passer bedst,men kan ikke forstå de kan måle en mat farve med den..
    At det er en Honda farve har intet at sige..

• #5   4. aug 2011 hvorfor skulle de ikke kunne måle en mat farve med den?

• #6   4. aug 2011 Jeg bruger farvemåler hver dag, og det virker, der er dog enkelte perlemorsfarver som den kan misse lidt, men hvis den har fundet en farve, så giver den en karakter på, hvor godt den passer, derefter kan man jo altid tage et farvekort og lige tjekke efter.

• #7   4. aug 2011 det gjorde han os smiley han havde dog ikke den helt rigtige farvekort men han havde den der var ligeved siden af den rigtige og den synes jeg selv passe mega godt smiley men farvekortet var os blankt og mine skjolde er matte så det var måske lidt svært at se. men jeg håber på det bedste resultat!

Kommentér på:
Farvekode måling hvor præcist er det?

Annonce