heldig "bilka"bule {{forumTopicSubject}}
var et smut i jem og fix igår og da jeg kommer ud til bilen ser en pæn stor bule i førerdøren plus div lakafskalninger på liste og håndtag osv, kigger med det samme for at se om der sidder en seddel i forruden, men nope ingen seddel og fluks kan jeg mærke jeg er på vej op i det røde felt og sætter mig så ind bag rattet for at køre. men så kommer der en mand løbende ud fra butikken og siger, undskyld det er mig der er kommet til at køre min trailer ind i din bil og det skal vi da ha ordnet, manden er meget ked af det og vi udveksler div oplysninger osv, vi kører så ud til hyundai for at de ka se skaden og finde en tid til at få det lavet. det er så en hel dør ,liste, dørhåndtag og plastskørt der skal males, de beder os så selv om at tage kontakt til vores forsikring, det gør vi så idag og de siger med det samme at de kun ventede på vi ringede, for manden havde haft taget kontakt til sit forsikringsselskab allerede igår og fortalt om hvad han havde lavet, så der er helt styr på sagen. hvor bliver man glad når man oplever at der stadig findes ærlige mennesker derude i trafikken og på p-pladserne
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 103
Men fedt for dig at det var en ærlig mand
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 865
vh
Tommy
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
dec 2006
Følger: 67 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 236 Svar: 4.318
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 94 Svar: 2.032
feb 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 95 Svar: 229
dec 2006
Følger: 67 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 236 Svar: 4.318
men det værste er dem der så koldblodet kan lyve sig ud af problemerne..
min faster blev ramt af en bil der trillede til bage i hende i et lys kryds.. og de snakkede pænt om tingene og hun fik hans forsikrings selvskab og navn og adresse, og tog nummer plade..
tror man så ikke at nummer plade var stjålet og adresse og navn var falsk..
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.991
så bliver man fanme hidsig!!!
mar 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.014
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 440
mar 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.014
Har fået utallige ridser osv, uden at kunne ordne det over forsikringen, pisse træls.
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 99 Svar: 754
synes sku det er at synke ned på et meget lavt niveau ikke at kunne stå ved sine fejl.
tigger. respekt til ham manden i din sag
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 154 Svar: 608
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 2.106
nov 2007
Følger: 122 Følgere: 120 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 1.134
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Jeg har selv en gang fundet en stor fed læderpung ved vaskehallen på en tankstation.
Jeg kikkede med det samme efter folk på pladsen, men der var ingen (tankselv station uden butik)
Så fandt jeg sygesikrings kortet og ringede 118 for at få oplyst telefon nummer på navnet og adressen.
Ringede op og en dame tog telefonen, jeg fortalte at de ikke kendte mig, men jeg stod på tankstationen med en stor punk hvori jeg havde fundet deres adresse og kunne dermed ringe dem op.
Det kunne hun ikke tro, fordi de manglede da ikke nogen pung, men hendes mand var godt nok lige kommet hjem og stod i badet.
Så hun gik lige ud og spurgte ham, næææ han mente da ikke han manglede sin pung, så han tjekkede lige jakken osv. og så kunne det nok være der blev sagt, FOR HELVED, jeg mangler min pung
Så han kom i løbet af 5 min. og var helt vild glad, alene det gør en selv mere glad end at finde 1000 Kr. at se hvordan man reder en andens dag ved at finde noget så personligt og vigtig som deres pung.
Så han var vild for at jeg skulle have en finde løn og røg straks ind i en butik for at hæve 500 dask til mig, som jeg prøvede at stå i mod og sige at det ikke var nødvendigt, men han insisterede.
Så det var en fed dag for os begge
heldig "bilka"bule