{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.634 visninger | Oprettet:

heldig "bilka"bule {{forumTopicSubject}}

var et smut i jem og fix igår og da jeg kommer ud til bilen ser en pæn stor bule i førerdøren plus div lakafskalninger på liste og håndtag osv, kigger med det samme for at se om der sidder en seddel i forruden, men nope ingen seddel og fluks kan jeg mærke jeg er på vej op i det røde felt og sætter mig så ind bag rattet for at køre. men så kommer der en mand løbende ud fra butikken og siger, undskyld det er mig der er kommet til at køre min trailer ind i din bil og det skal vi da ha ordnet, manden er meget ked af det og vi udveksler div oplysninger osv, vi kører så ud til hyundai for at de ka se skaden og finde en tid til at få det lavet. det er så en hel dør ,liste, dørhåndtag og plastskørt der skal males, de beder os så selv om at tage kontakt til vores forsikring, det gør vi så idag og de siger med det samme at de kun ventede på vi ringede, for manden havde haft taget kontakt til sit forsikringsselskab allerede igår og fortalt om hvad han havde lavet, så der er helt styr på sagen. hvor bliver man glad når man oplever at der stadig findes ærlige mennesker derude i trafikken og på p-pladserne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heldig "bilka"bule
  • #1   5. aug 2011 Ja, jeg har lige fået åbnet hele venstre side mens vi var med bageren og manden var skredet og ingen seddel smiley Surt er det sgu.
    Men fedt for dig at det var en ærlig mand smiley

• #2   5. aug 2011 Det var en af de få, desværre, er selv kommet til min bil, hvor der var en lang bule fra fordøren til bagdøren og der var sku ingen seddel, så er det man står og stamper i asfalten, forbandet møjhund, ja undskyld hund
    vh
    Tommy

• #3   5. aug 2011 ja, det er bare så heldigt, for i de fleste tilfælde stikker folk af når de har lavet sådan en bommert istedet for bare at stå ved at man har lavet noget lort og så ellers bare lade forsikringen tage sig af den sag, ja det koster jo måske nok en selvrisiko og en forhøjelse af forsikringspræmien, men i det mindste har man så respekten og ka kører fra stedet med god samvittighed

• #4   5. aug 2011 trode sku ellers ikke på de stadig findes.. har fået 2 mega små latterlige skader på min.. som er kommet på parkerings pladser.. første gang gik alarmen igang, men igen så noget..

• #5   5. aug 2011 Sgu da rart der findes en som vil stå ved han kører som en pose lort.

• #6   5. aug 2011 Lige præcis tigger.!! Det er fucking træls hvis man selv skal bøde for andres fejl!! smiley

• #7   5. aug 2011 Tigger . det nemlig det.. og hvis man ikke har råd til selvrisikoen så bør man nok ikke ha bilen! da jeg startede med min havde jeg en selv risiko på 10000 på min.. kan du fandme tro jeg ku passe på smiley

men det værste er dem der så koldblodet kan lyve sig ud af problemerne..

min faster blev ramt af en bil der trillede til bage i hende i et lys kryds.. og de snakkede pænt om tingene og hun fik hans forsikrings selvskab og navn og adresse, og tog nummer plade..

tror man så ikke at nummer plade var stjålet og adresse og navn var falsk.. smiley

• #9   5. aug 2011 prøvede det samme med vores da den kun var 6 mdr gammel da vi var i bilka. 3 stk buler i den ene bagdør efter en løbsk indkøbsvogn. og ingen seddel i forruden.
    så bliver man fanme hidsig!!!

• #10   5. aug 2011 Daniel R Okay må man spørge hvad sådan en omgang koster?

• #11   5. aug 2011 Fedt at du har mødt en af de få ærlige mennesker, dem ser man sgu sjældent. Folk er for at sige det mildt pisse ligeglade så længe det ikke er deres egne ting det går udover...

• #13   5. aug 2011 Det lyder sku fair nok, har selv en selvrisiko der siger 4000,-.
    Har fået utallige ridser osv, uden at kunne ordne det over forsikringen, pisse træls.

• #15   5. aug 2011 jeg så engang en ved køge sygehus der havde glemt at trække håndbremsen så den var trillet baglæns ind i en anden bil... der kunne jeg ikke dy mig så jeg tog et billede af det og skrev en seddel og satte i forruden på den ene bil i tilfældde af at den person der havde glemt håndbremsen sku stikke af fra det...

synes sku det er at synke ned på et meget lavt niveau ikke at kunne stå ved sine fejl.

tigger. respekt til ham manden i din sag smiley der er desværre alt for langt mellem folk som ham

• #16   6. aug 2011 Man bliver helt glad når man læser så noget der, så ved man da at der stadig findes nogen enkelte ærlige mennesker i verden smiley

• #17   6. aug 2011 kone var lige et smut i holbæk i dag, for at aflevere nogle venner hun var væk fra bilen i 15min ( selvfølgelig i ladegårdsparken) da hun kom ned havde der været forsøg på indbrud... låsen i døren var trykket ind ,,,mærkeligt

• #18   6. aug 2011 Det er satme lækkert at se der stadig er nogen der hjælper! smiley

• #19   6. aug 2011 Det er godt det der.

Jeg har selv en gang fundet en stor fed læderpung ved vaskehallen på en tankstation.
    Jeg kikkede med det samme efter folk på pladsen, men der var ingen (tankselv station uden butik)
    Så fandt jeg sygesikrings kortet og ringede 118 for at få oplyst telefon nummer på navnet og adressen.

Ringede op og en dame tog telefonen, jeg fortalte at de ikke kendte mig, men jeg stod på tankstationen med en stor punk hvori jeg havde fundet deres adresse og kunne dermed ringe dem op.
    Det kunne hun ikke tro, fordi de manglede da ikke nogen pung, men hendes mand var godt nok lige kommet hjem og stod i badet.
    Så hun gik lige ud og spurgte ham, næææ han mente da ikke han manglede sin pung, så han tjekkede lige jakken osv. og så kunne det nok være der blev sagt, FOR HELVED, jeg mangler min pung smiley
    Så han kom i løbet af 5 min. og var helt vild glad, alene det gør en selv mere glad end at finde 1000 Kr. at se hvordan man reder en andens dag ved at finde noget så personligt og vigtig som deres pung.
    Så han var vild for at jeg skulle have en finde løn og røg straks ind i en butik for at hæve 500 dask til mig, som jeg prøvede at stå i mod og sige at det ikke var nødvendigt, men han insisterede.

Så det var en fed dag for os begge smiley så føler man sig godt nok som et rigtig godt og ærligt menneske smiley

Kommentér på:
heldig "bilka"bule

Annonce