{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.765 visninger | Oprettet:

Honda Accord 2009-2010 {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
Jeg er på udkig efter en ny (brugt) bil.

Bilen skal helst være årgang 2008 eller nyere og en benziner, da jeg ikke kører mere end 15-16.000 årligt.
Max. pris omkring 210-220.000

Jeg har kigget lidt på Honda Accord fra 2008-09 på nettet og er faktisk lidt overrasket over hvor langt de er nede i pris efterhånden.

Hvordan er komforten på sådan en Accord? Jeg har ikke været ude og prøve en endnu, men regner med at gøre det snart. Er den meget hård i undervognen? - da jeg lægger en smule vægt på god komfort.

I er velkomne til at komme med andre bud i den prisklasse jeg nævner - men husk venligst mine kriterier smiley

Mange tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Accord 2009-2010
  • #1   7. aug 2011 Tror det er bedst, at du selv erfarer det.

  • #2   7. aug 2011 Jeg købte en for et halvt år siden .. Har kun været tilfreds med den .. Undervognen er hverken for hård eller blød .. Komforten er i top .. Eneste ulempe ved min er sådan set kun jydekrogen smiley

  • #3   7. aug 2011 Husk også at tjekke den for begyndende rust! Der er set eksempler på det forekommer, hvis bilen ikke har fået suppl. undervognsbehandling fra ny. Tjek også at servicebogen er udfyldt.

  • #4   7. aug 2011 Steffen P
    Du har ret - det vil jeg også gøre snarest - men ville lige høre her først.

    Master V og Thomas H
    Tak for kommentarerne

    Master V - fed model du har der. Jeg er sgu ret vild med designet på den karet smiley Og så er der netop en 2-liters jeg har i kikkerten også. Hvordan er den støjmæssigt? Er den godt dæmpet fra motor og undervogn?

    Thomas H
    OK - troede ikke Honda hørte til blandt de værste mht. rust - men godt at vide at man lige skal kigge efter det - selv om jeg ikke kan tro at det kan være det store problem endnu på en 2008-10 årgang smiley


  • #5   7. aug 2011 Det var også designet jeg faldt for smiley .. Den er faktisk rigtig støjsvag .. Ulempen er nok at skærmene ikke har noget lydisolerede måtte eller hvad man nu siger, så du kan tydeligt høre når du kører i grus eller skidt, at det blir banket mod skærmen .. Men ved almindelig veje og med fornuftige dæk er der næsten ikke noget at komme efter :). Og hvad angår motor kan du slet ikke hører den når du holder stille .. Ved kørsel er det også begrænset støj ..

  • #6   7. aug 2011 Jeg har også kigget på nogle stykker af dem, de er jo billige,
    Det er nok 99% af dem der har været leaset ud, men det behøver ikke være en ulempe, de har jo ikke kørt helt vil meget.

    Min konklusion er ikke til hondas fordel, jeg syntes de er alt for svage i lakken, jeg så flere der var rust på (kun 2 år gammel bil) så du skal kigge dig godt for. Jeg tør ikke, har prøvet det med en Mazda 6 for et par år siden.


  • #7   8. aug 2011 Flemming A.
    Uha..rust så tidligt - det lyder ikke godt!

    Jeg tror også en stor del af de forholdsvis nye Accord´er er leasingbiler. Selv om billigste Accord fra ny af koster over 330.000 (inden evt. rabatter) kan man få en ultimo 2009 model til kun 210-215.000 - det er det som gør det så forlokkende!

    Men det med rusten vil jeg da lige have med i overvejelserne!


  • #8   8. aug 2011 Master V
    Mange tak for svaret...Godt med nogle inputs inden jeg skal ud og prøvekøre en Accord smiley


  • #9   8. aug 2011 Jeps .. Held og lykke med det .. Hvis du har mulighed for det så prøv både med manuel og automatgear .. Men pas på .. Hvis nogle er for billige så er der en grund til det smiley ..

Kommentér på:
Honda Accord 2009-2010

Annonce