{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  mazda 323 gtx
  • #1   8. aug 2011 1.6 eller 1.8? og gearkassen kan være svag hvis den er 4wd, 2wd er ingen problem, rust generalt som gamle biler, oliespild, alt for pumpet motor,
    havde en gtx 85" men der var luft undervogn pillet af og erstattet med noget koni/skrue undervogn som fungere ihvertfald, tror ik det er pisse godt når det er så gammelt et system, men super fed bil du har fundet"! kører pisse godt og tager røven på rigtig mange,


  • #2   8. aug 2011 Det er den med 1600 motor. Ja jeg synes nok at kan huske de ruster en del, men jeg må se på det.

    Hvordan fungerer det så med det elektroniske spær på 4wd?

    Ja jeg synes da at bilen har potentialet specsene til at blive en rigtig sjov sleeper


  • #3   8. aug 2011 spærret skulle være noget lort fik jeg fortalt mener mit var pillet fra, netop pga det var en 4wd og den smed 294 hk så den ville rive træk aksler og kardan fra hinanden, så det kan jeg ikke udtale mig om, men ja det en rigtig lækker motor, jeg kørte med 2 bar på min, og tidligere ejer havde kørt race med optil 2,6 bar på den.. bare Husk at den skal være varm og køle af, topstykkerne er vidst svage, de gir sig ret nemt,

  • #4   8. aug 2011 Gearkassen holder knap til de 150 standard heste, hvis man bruger bilen lidt, og det gør man jo, ellers kunne det jo ligeså godt være en 1,3 smiley De kan splittes totalt ad med 200+ hk desværre ... Og kunne forestille mig det efterhånden er svært at finde gearkasser til dem smiley Menb det er en sjov gammel bil, som kan overraske mange, da de ikke kender den...

Kommentér på:
mazda 323 gtx

Annonce