{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Hvilken bil til 30-40K, lille økonomisk 5dør? {{forumTopicSubject}}

Hejsa hvad kan i anbefale i det prisleje?
Havde kigget på en 03 Hyundai Getz 1.3 med ca 100.000 km på tælleren.
Ved de kører omkring 16 på literen, dejlig driftsøkonomi i sådan en.

Er der nogen der ellers har bud eller evt direkte link til en du havde købt istedet hvis det var dig?

Der SKAL være 5 døre! og den må helst ikke være for stor da der skal være billig Grøn afgift / vægtafgift.

Kia picanto er UDELUKKET... Bryder mig på ingen måde om den bil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil til 30-40K, lille økonomisk 5dør?
  • #1   8. aug 2011 toyota avensis eller carina e / eller corolla opel vectra

  • #2   8. aug 2011 Køb da en Mitsubishi Carisma 1.6 5 dørs udgave glx. Har selv en som jeg købte ved 130tkm og har kørt nu 170km, har investeret cirka 5000 kr i den, det er inc nye dæk. De kører 14-18 km pr liter og kan fås til 15-25k.

  • #3   8. aug 2011 Yaris smiley

  • #4   8. aug 2011 Hej . Har netop også købt ny bil, så også på en getz, og prøvede også en 3 stykker, men prøvede så en Renault Clio årg 03 diesel, med 82 hk, så var jeg solgt, den kører fantastisk.
    Det er bil nr 2 (kone bilen) og vi er en familie på 5. Og der plads til os alle' 5 døre, fartpilot, el ruder, elspejle. grøn afgift 3000 årlig incl partikel afgift. Selvom jeg kører frisk i den og nogle gange med trailer har jeg ikke haft den under 20 km/L endnu( og det er sandt)
    Købte den for 2 måneder siden for 38000 kr.
    Dette er bare et foreslag,du skulle præve en, inden du handler Getz.
    Hvis du bestemmer dig for getz, så tjek bagklap og skærmkanter for rust.
    Mvh Lasse


  • #5   8. aug 2011 jeg prøver at kigge efter clio. men vil ikke have diesel da der ikke bliver kørt langt nok med den, så gider ikke have alle de store regninger dysser mm. bringer med sig smiley

  • #6   8. aug 2011 Prøvede også en 1.2 16v, mener 16v er billigere end 8v i vægtafgift. Købte dieslen da fruen har 35 km hver vej på arbejde

Kommentér på:
Hvilken bil til 30-40K, lille økonomisk 5dør?

Annonce