{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Colt vs Corolla ? {{forumTopicSubject}}

Heej alle .. Ved godt jeg efter hånden har lagt en del tråde ud herinde i forummet ... Men håber i bærer over med mig da jeg mest af alt bare vil have så mange oplysninger som muligt inden jeg køber bil ...

Hvilken af disse biler vil være at foretrække ?

Mitsubishi colt 1,3 , fra '99 , nysynet , og gået 181.000 km.

eller:

Toyota corolla 1,3 Natura fra '97 , nysynet og gået 151.000 km.

Og i begge disse biler er der central lås, men der er ikke el-ruder i nogen af dem. Er det noget der er til at montere ? altså, for en der ikke har "mekaniker forstand" på biler ? jeg har lidt styr på biler , men ikke overdrevet meget ..

På forhånd tak, og håber som sagt i vil bære over med mine mange tråde :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Colt vs Corolla ?
  • #1   14. aug 2011 Uden tvivl Corolla'en og det tror jeg også at samtlige herinde vil foreslå.

• #2   14. aug 2011 En lille Rolla går man aldrig galt af.. Så vil os smide mine penge efter den.. ved desværre ik med elruder i sådan en bil hvordan de er til at lave..

• #3   14. aug 2011 Er igang med uddannelse som elektriker , så har lært hvordan el-diagrammer og så videre fungerer . smiley Nogen der så ved hvad prisleje et el-rudehejs ligger i ? og hvor man kan købe det til de forskellige mærker / modeller ? smiley

• #4   14. aug 2011 Corolla, er noget min oldemor vil vælge. Gaaab, en kedelig bil

• #5   14. aug 2011 Okay , tak for det Nicolai K .

Ja , har hørt meget om at corolla aldrig går i stykker , og er en meget stabil bil..

Og har snakket med en af mine venner som er mekaniker , og har været det i godt 10-15 år nu .. Og han har sagt til mig at man helst skal vælge tysk eller japansk , når det handler om brugte biler , så går man ikke helt galt i byen , også derfor jeg tænkte at en colt måske også var iorden , da den jo også er japansk . smiley

Og synes personligt colt er federe end corolla , alt efter hvad man efter købet vælger at lave ved udseendet smiley

(Hvad er forresten dårligt ved en colt ?) smiley

• #6   14. aug 2011 Colten ser MEGET federe ud. Og i princippet en meget stabil bil, så længe man passer på den. Dårligt: RUST.

• #7   14. aug 2011 hvor meget vil du ofre.? min kone har en rigtig fin corolla monte carlo, den har det udstyr du søger orginalt... den er fra årg. 11/99.. smid en pm. den er rigtig fin og orginal, fuld servicebog

• #8   14. aug 2011 Nogen billeder evt ? smiley har et budget der siger omkring 30.000 ... Men men ... problemet er , at jeg ikke helt kan finde ud af om eksempelvis 20.000 er for meget for en bil fra '99 .. Ved godt at den kan være 120% tip top .. Men igen .. Tror jeg skal have snakket med min mekaniker om eventuelle køb og priser på de forskellige biler .

• #9   14. aug 2011 du får ikke mere fejlfri bil og driftsikker end sådan en corolla e11... uanset hvilken makaniker du spørger, vil han sige det...!! om man så kan li den, er jo op til en selv.. men godt køre de, aldrig fejl... colten er også en fin bil, men de ruster, har motor problemer osv.. der er en del flere fejl på dem... og det er da sjovere at ha en driftsikker bil, end en der holder på værksted.

• #10   14. aug 2011 Mitsubishi er alt for dyre i reservedele, og du finder ikke noget mere stabilt end en Corolla, så slet ingen tvivl om hvad jeg havde valgt.

• #11   14. aug 2011 Reservedelsindeks for en Colt er 103... Så slap lige af med at reservedele er megadyre hos Mitsubishi

Kommentér på:
Colt vs Corolla ?

Annonce