{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kassevogn
  • #1   17. aug 2011 Det er jo ik billigere at have en varevogn end alm personbil...

• #2   17. aug 2011 Kassevognen er ofte dyrere i vægtafgift, og den vil helt sikkert også bruge en hel del brændstof.
    Mange dele er dyrere, fordi de er lavet til større belastning, så alt i alt vil det ofte blive lidt dyrere med en kassevogn, fremfor en personbil.

• #3   17. aug 2011 og hvorfor er det ikke det :)?

• #4   17. aug 2011 Læs brians. Desuden er der jo ofte ringe komfort i de gamle kassebiler og ingen udstyr/sikkerhed.

• #5   17. aug 2011 Fordi de er dyrere i dele, vægtafgift og brændstof

• #6   17. aug 2011 Da jeg havde min 94er caravelle gav jeg 3900 om året i vægtafgift mener jeg . og 1800 i ansvar så den var sådan set billigere end min nuværende golf 3. godtnok har jeg kasko på goflen . men selv med ansvar var kassevognen billigee. .

og så meget dyere er stumper til en T4 ikk kontra fx en golf 3.

vil helt sikker have en igen hvis jeg kommer af med golfen

• #7   17. aug 2011 Forsikringsmæssigt burde de ligge på det samme, hvis det er rent ansvar.

Men vægtafgiften burde være lidt dyrere. Men du bruger helt sikkert mere brændstof, og du får ikke ligefrem en hurtigere vogn.

Det billigste var nok at købe en nyere bil, så sparer man både på dele, brændstof og vægtafgift.

• #8   17. aug 2011 Har en Transit der koster 5000,- årligt i afgift. Det koster min Omega osse. Men Transitten er utrolig billig at holde, og koster intet i stumper. Kører 11-12 på literen tom. Den larmer lidt indeni, men komforten er god dog ikke bedre end i Omega-en.. Den er osse svær at slå. Skal lige siges at jeg har brug for det varerum

• #9   17. aug 2011 Jeg har det sidste halvandet år lagt og kørt rundt i en T4 2,5TDi og jeg elsker den bil..

Jeg har alt ialt brugt 2000,- på dele, og her snakker vi service inkluderet!

Den starter og kører som en drøm, og jeg elsker at sidde højt..

Jeg havde en 1800 G3'er inden, og den var satme dyr at holde kørerende i forhold til Tranneren synes jeg..

Så køb en tranner, men hold dig til TDI.. Man bliver sindsyg af de gamle 2,4'er!

• #10   17. aug 2011 Dæk er vel typisk dyre idet de skal kunne holde til en del mere vægt?!

• #11   17. aug 2011 VW POLO: nej faktisk ikke. gav 2500,- for 4 monteret og alt, med load index 110/112.

Kommentér på:
Kassevogn

Annonce