{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 407 sw... Jeres mening
  • #1   17. aug 2011 Har hørt at forhjulsophæng skal skiftes ved ca 100tkm

Ellers synes jeg det er en fin bil. Dog er der ikke meget plads bag i.

• #3   17. aug 2011 Kig efter at el servoen virker rigtigt og ikke laver mislyde eller flyder over, den er dyr.
    Bag fjedre.
    Bagrudeviskeren skal køre helt problemfrit de går meget i stykker.
    Det er lige hvad jeg har set på det sidste på dem.

• #4   17. aug 2011 Jeg synes det er en flot bil, men rent subjektivt så vil jeg aldrig eje en fransk bil.

• #5   17. aug 2011 Har en 407. dog ikke SW. Den kører rigtig lækkert! smiley

• #6   17. aug 2011 Har 2 stk, fungere rigtigt godt,. dog er det ikke imponerende mht bagagerumsplads.

• #7   17. aug 2011 friplejer er et stort problem på dem...

• #8   17. aug 2011 deres forhjulsophæng er noget rigtigt lort, og en 407'er ligger på hele vejen..

• #9   17. aug 2011 Det er skuda sjovt at de mennesker som ejer bilerne er rigtig tilfredse med dem, men dem som intet kender til dem, som en gang har hørt et eller andet om en fransk bil der gik i stykker , kan fortælle historier.

Som Christian skriver, vi har fået skiftet et fripleje på den ene, det er alt og var ikke nogen stor afskrivning. den har nu kørt 162.000 km, den anden har kørt 130.000 km uden problemer .
    VW Freak, en 407, fungerer rigtig godt på vejen. Modsat den A6 jeg havde for små 5 år siden "den lå på hele vejen"

• #10   17. aug 2011 sw modellen har det med at der skal lavet noget rep af bag rude det er en ledning man sætter til og så bare noget tæpe rundt om ligner lort.. pga tråden i ruden går i stykker..

Friplejerne har det med at gå så der er slør i hjulet. det ses tit på en 407.

men de køre egenlig rigtig fint og husk der er fejl på alle bil mærker...
    dele blir slidt det kan ikke blive ved med at holde.

• #11   17. aug 2011 Mine forældre har haft 407 2.0 HDI SW, og det var en rigtig mandagsbil!

Den nåede at køre 120.000 km mens de havde den. Remser lige de ting op jeg kan huske blev skiftet mens de havde den i 6 år.

*Hjullejer blev skiftet pr. 30.000 km.
    *Den åd forlys pærer en gang hver 14 dag, selv om div. modstande osv. var loddet ind i ledningsnettet.
    *Bilens ECU blev også skiftet.
    *Bilens ESP virkede kun til syn, da de opgav at holde liv i det. Den var rigtig mange gange på værksted med dette
    *Servo styring gik også til en gang
    *Starteren stod af en gang også
    *Bagviskeren knækkede vist, den var ihvertfald på værksted med dette også
    *Bilens antipolution system gik der også kludder i, ca. hvert ½ år.
    *Koblingen blev skiftet efter 60.000 km, og den skulle skiftes igen da de solgte den.

Der er sikkert mere, men jeg kan ikke lige huske det!
    Og skal lige sige at min far også er mekaniker, så det er altså ikke fordi de ikke kan finde ud af at køre bil. Dette er den første franske bil de havde. - Og også den sidste smiley

• #12   17. aug 2011 jeg har haft en 607, nu er det ikke en 407 SW..så sorry
    men har haft bilen i et års tid og var overhoved ikke glad for den..den var tit på værkstedet,,den kostede mig godt og vel 32000 på alt mulig el fejl..jeg skal aldrig have en peugeot mere!

Kommentér på:
Peugeot 407 sw... Jeres mening

Annonce