2.852 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 407 sw... Jeres mening {{forumTopicSubject}}
Har kigget på en Peugeot 407 sw 2,0er...Nogen der ved om den kører godt???
Og el noget man skal værer opmærksom ved???
jan 2004
Følger: 192 Følgere: 188 Biler: 12 Emner: 131 Svar: 6.090
Ellers synes jeg det er en fin bil. Dog er der ikke meget plads bag i.
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 133 Svar: 1.285
Bag fjedre.
Bagrudeviskeren skal køre helt problemfrit de går meget i stykker.
Det er lige hvad jeg har set på det sidste på dem.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 22 Emner: 5 Svar: 1.316
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 7 Emner: 69 Svar: 929
jun 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 1.005
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 2.946
okt 2008
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 18 Emner: 341 Svar: 1.337
jun 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 1.005
Som Christian skriver, vi har fået skiftet et fripleje på den ene, det er alt og var ikke nogen stor afskrivning. den har nu kørt 162.000 km, den anden har kørt 130.000 km uden problemer .
VW Freak, en 407, fungerer rigtig godt på vejen. Modsat den A6 jeg havde for små 5 år siden "den lå på hele vejen"
apr 2009
Følger: 42 Følgere: 41 Emner: 80 Svar: 1.087
Friplejerne har det med at gå så der er slør i hjulet. det ses tit på en 407.
men de køre egenlig rigtig fint og husk der er fejl på alle bil mærker...
dele blir slidt det kan ikke blive ved med at holde.
okt 2003
Følger: 46 Følgere: 43 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 188
Den nåede at køre 120.000 km mens de havde den. Remser lige de ting op jeg kan huske blev skiftet mens de havde den i 6 år.
*Hjullejer blev skiftet pr. 30.000 km.
*Den åd forlys pærer en gang hver 14 dag, selv om div. modstande osv. var loddet ind i ledningsnettet.
*Bilens ECU blev også skiftet.
*Bilens ESP virkede kun til syn, da de opgav at holde liv i det. Den var rigtig mange gange på værksted med dette
*Servo styring gik også til en gang
*Starteren stod af en gang også
*Bagviskeren knækkede vist, den var ihvertfald på værksted med dette også
*Bilens antipolution system gik der også kludder i, ca. hvert ½ år.
*Koblingen blev skiftet efter 60.000 km, og den skulle skiftes igen da de solgte den.
Der er sikkert mere, men jeg kan ikke lige huske det!
Og skal lige sige at min far også er mekaniker, så det er altså ikke fordi de ikke kan finde ud af at køre bil. Dette er den første franske bil de havde. - Og også den sidste
apr 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 133 Svar: 532
men har haft bilen i et års tid og var overhoved ikke glad for den..den var tit på værkstedet,,den kostede mig godt og vel 32000 på alt mulig el fejl..jeg skal aldrig have en peugeot mere!
Peugeot 407 sw... Jeres mening