{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.672 visninger | Oprettet:

Carsound Roskilde, dårlig service. {{forumTopicSubject}}

Hey Bg.

Jeg var oppe i deres butik sidste onsdag, og bestille nogle enheder fra JL Audio, som så skulle sendes til dem fra deres hovedlager. De mente de havde dem mandag. Da jeg ikke hørte noget, ringede jeg 4 gange tirsdag, uden at de tog deres telefon. Torsdag fik jeg endelig fat i dem, hvor de fortalte at enhederne var sendt afsted, og skulle være klar til afhentning i butikken idag. Nu har jeg ringet til dem 5 gange forgæves, og er ærligt talt ved at være træt af det, og overvejer at køre ud og handle et andet sted. Så må mine 500 i depositum være tabt.

Er det mig der er utålmodig, eller er der andre der har oplevet noget lignende med dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carsound Roskilde, dårlig service.
  • #1   19. aug 2011 Har du prøvet at smide dem en mail istedet?

Der er mange butikker der ikke tager telefonen, hvis der er kunder i butikken, så kunne være derfor.

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
    #2   19. aug 2011 Jeg giver dig helt ret. Magen til lorte service skal man lede længe efter. Jeg handler aldrig hos den virksomhed mere.

• #3   19. aug 2011 Carsound Hillerød er IORDEN. smiley

• #4   19. aug 2011 har lige fået fat i dem. Ringede fra et andet nummer end mit eget (det kan selvfølgelig være tilfældigt), sådan som jeg forstod det havde de modtaget min bas, men lageret havde sendt en forkert model forstærker.. Man bliver sgu utålmodig når man nu gerne vil have noget bum'bum i bilen smiley

• #5   19. aug 2011 præcis!

• #6   19. aug 2011 Har også prøvet at handle der. Det endte med at jeg retunerede alt jeg havde købt, fordi jeg var så træt af at hører på ham. Der gik nemlig røv lang tid før jeg havde delene.

Han spiller kraftedeme så smart synes jeg. Jeg spurte ham af nysgerighed hvilken uddannelse han havde, siden han "vidste" så meget. Og der gik 5 sekunder før han lige kom i tanke om hvad det var. Han var ingeniør sagde han, men tvivler på at en ingeniør står og sælge auto hifi-udstyr.

Til sidst kørte jeg ud til Carsound i Holbæk, han er meget flink at snakke med.

• #7   19. aug 2011 Jeg tænker bare, hvem er så dum og købe hifi ved en forhandler når nettet og ebay flyder med så af det til ingen penge.

• #8   19. aug 2011 Yes CARSound i Holbæk!! Altid flink, tager altid telefonen! og ved hvad han snakker om!!!

• #9   19. aug 2011 Kan de ikke levere, så har du ret til at hæve købet og få dine penge tilbage - og i og med at de ikke kan finde ud af det, så skal du bare have dine 500 kroner igen.

• #10   19. aug 2011 Jeg vil også sige, tag Carsound i holbæk! har aldrig oplevet en bedre service!
    Jeg kom ud for at købe forstærker og Bas til bilen, og har INTET viden om det! han fortalte hvad jeg skulle vælge og det, og da jeg havde købt det, sagde han jeg skulle komme ud når jeg har monteret det, så han kunne indstille det, og et par dage efter kom jeg jo ud som lovet, og han indstillede det uden merpris!
    Det fandme service smiley

• #11   3. jan 2012 jeg har satme været meget i carsound roskilde.. og kender mange der kommer der..

aldrig hørt klager over Rasmus (roskilde carsound)... og agter heller ikk selv at klage over ham...

han hjælper squ altid når man har brug for det...

og han har satme os instillet mit anlæg mange gange... mest fordi jeg selv mente jeg ku gøre det bedre selv..

at i ikk vil handle der mere... ja det ka i jo bare lade være med.. men jeg har godt nok aldrig hørt om en utilfreds kunde i den butik...

men til tider har han meget travlt.. og lader sig nemt distrahere... men han hjælper squ ALTID når man møder op i butikken...

• mathias p
    mathias p Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #12   5. apr 2013 rasmus fra carsound roskilde har studeret akustik og elektronik i 2 år på DTU i roskilde. mads fra holbæk/hillerød er uddannet sælger og har ingen faglig uddannelse bag monteringsarbejdet. carsound roskilde vejleder og hjælper med det bedste produkt hvor holbæk bare vil tjene penge..
    hvis nogen af jer er utilfredsse med servicen i carsound roskilde, så smid dem en mail, fortæl hvad de kan gøre bedre og hvordan i føler jer behandlet og jeg er sikker på de vil tage jeres "klage" til overvejlse til en anden gang.

Kommentér på:
Carsound Roskilde, dårlig service.

Annonce