Carsound Roskilde, dårlig service. {{forumTopicSubject}}
Hey Bg.
Jeg var oppe i deres butik sidste onsdag, og bestille nogle enheder fra JL Audio, som så skulle sendes til dem fra deres hovedlager. De mente de havde dem mandag. Da jeg ikke hørte noget, ringede jeg 4 gange tirsdag, uden at de tog deres telefon. Torsdag fik jeg endelig fat i dem, hvor de fortalte at enhederne var sendt afsted, og skulle være klar til afhentning i butikken idag. Nu har jeg ringet til dem 5 gange forgæves, og er ærligt talt ved at være træt af det, og overvejer at køre ud og handle et andet sted. Så må mine 500 i depositum være tabt.
Er det mig der er utålmodig, eller er der andre der har oplevet noget lignende med dem?
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
Der er mange butikker der ikke tager telefonen, hvis der er kunder i butikken, så kunne være derfor.
Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 635
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 148
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 635
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 23 Svar: 104
Han spiller kraftedeme så smart synes jeg. Jeg spurte ham af nysgerighed hvilken uddannelse han havde, siden han "vidste" så meget. Og der gik 5 sekunder før han lige kom i tanke om hvad det var. Han var ingeniør sagde han, men tvivler på at en ingeniør står og sælge auto hifi-udstyr.
Til sidst kørte jeg ud til Carsound i Holbæk, han er meget flink at snakke med.
okt 2006
Følger: 144 Følgere: 143 Emner: 159 Svar: 4.234
jul 2005
Følger: 158 Følgere: 152 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 649
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.320
feb 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 34 Svar: 118
Jeg kom ud for at købe forstærker og Bas til bilen, og har INTET viden om det! han fortalte hvad jeg skulle vælge og det, og da jeg havde købt det, sagde han jeg skulle komme ud når jeg har monteret det, så han kunne indstille det, og et par dage efter kom jeg jo ud som lovet, og han indstillede det uden merpris!
Det fandme service
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
aldrig hørt klager over Rasmus (roskilde carsound)... og agter heller ikk selv at klage over ham...
han hjælper squ altid når man har brug for det...
og han har satme os instillet mit anlæg mange gange... mest fordi jeg selv mente jeg ku gøre det bedre selv..
at i ikk vil handle der mere... ja det ka i jo bare lade være med.. men jeg har godt nok aldrig hørt om en utilfreds kunde i den butik...
men til tider har han meget travlt.. og lader sig nemt distrahere... men han hjælper squ ALTID når man møder op i butikken...
jul 2008
Følger: 1 Svar: 3
hvis nogen af jer er utilfredsse med servicen i carsound roskilde, så smid dem en mail, fortæl hvad de kan gøre bedre og hvordan i føler jer behandlet og jeg er sikker på de vil tage jeres "klage" til overvejlse til en anden gang.
Carsound Roskilde, dårlig service.