{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Morris Mascot.
  • #1   21. aug 2011 Det er mere en hygge/veteranbil. Køb en der er renoveret eller en som projekt

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #2   21. aug 2011 Den bil har bare én ulempe.... Hvis du kører galt, så får du motoren ind i skødet... smiley

    Ellers er det en super bil....


  • #3   21. aug 2011 du skal lede længe efter comfort i sådan en, har haft en til hverdags kørsel. og når nu jeg havde kørt en 80-90 km. i løbet af en dag så var jeg godt kvæstet.

  • #4   22. aug 2011 Stærk bil, og virkelig sjov at køre. Er meget stabil hvis den holdes i ørene med alm vedligeholdelse.

    mvh gammel domi mekaniker


  • #5   22. aug 2011 Positivt : lille, let, gocart, charmerende, retro...

    Negativ : Lavet i england, ruster som fanden og skal løbende serviceres og spændes efter i alt hvad der måtte gå løs. Det er med livet som indsats da men som tidligere nævnt ikke på nogen måde sidder sikkert i en Mini.
    Comfort kan du glemme.

    Super sjov bil, har haft 8-10 stykker dengang de kunne købes for ingen penge, har virkeligt haft det sjovt i mine gamle mini'er


  • #6   22. aug 2011 ekstra positivt: man får opmærksomhed på den gode måde, folk vender sig og kigger med et smil på læben.

    tog en af miniérne i skole en dag, den fik sgu mere opmærksomhed end den honda rumfærge der holdte et par pladser længere henne hehe


Kommentér på:
Morris Mascot.

Annonce