{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Så skete det der ikke må ske ! :'( {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger skete det værste der kan ske i fredags..

Jeg kom ''Flyvende'' i bimmern med 80 Km/t på en lille landevej hvor der ikke er skiltet med andet. rundt i et sving og BANG ! Så er der en kvinde der ikke overholdte sin vigepligt.. så det resulterede i en totalt klasket citroen og en ødelagt forskærm/forlygte til mig smiley

Syntes bare jeg ville dele den dårlige nyhed med jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det der ikke må ske ! :'(
  • #1   22. aug 2011 Trist for begge parter, håber ikke der var nogle person skader.

• #2   22. aug 2011 Hvor nedern

• #3   22. aug 2011 Var der ikke, men kællingen vil ikke tage skylden da hun har klasket en bil 4 gange i det sving der. Pga hun ikke fatter at overholde sin vigepligt smiley

• #4   22. aug 2011 4 gange ? Måske hun skulle overveje at bruge en anden vej LOL

• #5   22. aug 2011 ja, men hendes indkørsel er lige i svinget. hun har spejl men fatter åbenbart ikke at bruge det..

hendes forsikring var vidst noget træt af hende.

• #6   22. aug 2011 Så må hun flytte - hun er til fare for alle jo GG
    Ja hendes selvrisiko må sgu være høj smiley

• #7   22. aug 2011 mine forældre tog hjem til hende for lige at se tingene an, og hun blev så sur over at jeg ikke ville tage skylden. at hun smed dem ud og bad dem fuck'e af helvede til ? :S

Hvad fanden er det for en opførsel af en dame i 40'erne ?

• #8   22. aug 2011 Hvis hun ikke har over holdt sin vigepligt, og hun ikke vil tage skylden så får politiet ind over, og så mister hun sit kørekort hvis de bliver ind blandet.

• #9   22. aug 2011 tja.. uden vidner bliver det så nok halv skade til hver. Nitte for dig. Hun kender reglerne efter de 3 tidligere uheld tyder det på.

• #10   22. aug 2011 Det vil jeg da håbe stærkt på med den opførsel der!

• #11   22. aug 2011 du sender bare dine data til forsikringen. hverken du eller hende kan sige hvis skyld det er. det bestemmer forsikringen helt af sig selv så bare rolig...

• #12   22. aug 2011 Uanset hvad hun siger, så hænger hun på den - og du bør tage politiet med på sagen.

Hun kører ud fra sin ejendom, og har helt automatisk ubetinget vigepligt, om du så kom med 500 km/t så skal hun stadigvæk holde tilbage !

Så, fat i politiet og din forsikring med det samme - du kan ikke tabe noget som helst på denne sag nogensinde, det er en overtrædelse af ubetinget vigepligt fra hendes side og det kan snildt give en betinget frakendelse - til hende.

• #13   22. aug 2011 Lad forsikringen tage den...

Hvad ang. politiet, ja så kan man ikke bruge dem til noget.

Takket være den "dejlige" politireform.

Men lad som skrevet forsikringen tage den. Man kan jo kun håbe at det er til din fordel. Kan ikke lige se hvorfor du skulle få halvdelen af skylden.

• #14   22. aug 2011 allan: politiet kommer da ikke nu. du sender bare dine ting ind til forsikringen, der er en tegning du skal lave på papiret om hvordan du kører og modparten samt vigepligter. så kører det.

• #15   22. aug 2011 I må ikke opsøge hende,

Hun skal heller ikke påtage sig skylden under nogen omstændigheder,

Skyldsspørgsmålet skal forsikringsselskaberne selv tage sig af.

• #16   22. aug 2011 og hvis i har samme selvskab så skal du ikke gå med til en 50-50. husk at skrive du har kørt det du må og hun ikke har overholdt sin vigepligt så er der ikke mere i det.

• #17   22. aug 2011 Hun har et meget lille forsikrings selvskab, der ikke har en skid tilovers for hende da det som sagt er 4 gang hun klasker en bil der..

og hvad angår hende, opsøgte de hende ikke de var bare ude og tage billeder af bremse streger. Endtil hun blandede sig..

• #18   22. aug 2011 Hvorfor opsøger i hende.
    I kan komme til at stå dårligt, fordi i prøver at fremtvinge et skyldsspørgsmål ved at opsøge hende.

Som skrevet længere oppe af Claus, så må man overhovede ikke påtage sig skyld. Det skal dit forsikringsselskab selv tage sig af.

Har du kasko på din bil..?

• #19   22. aug 2011 vi opsøgte hende ikke`? de tog billeder af ulykkestedet, da hun så kom ud og ville diskotere med den gamle om hvis skyld det var..

og nej har kun ansvar..

• #20   22. aug 2011 Når du kun har ansvar, skal du ikke regne med meget hjælp fra dig eget selskab.

Så du står ikke specielt godt hvis hun nægter, og der ikke er vidner indblandet.

• #21   22. aug 2011 hov dig=dit

• #22   22. aug 2011 Men håber da for dig, at du får dækket alle skader på din bil.

• #23   22. aug 2011 jojo self holder hendes fuck'd op naboer pludselig med hende jo!
    efter det var sket er hun kommet med 3 forskellige forklaringer ? :S
    så hvis der er mere pis med hende, hiver jeg hende i retten !

• #24   22. aug 2011 gør jeg da også, så bliver den kørt ud til stefan kaas i odense smiley

• #25   22. aug 2011 Der jo intet rafle om . hun er kørt ud for ubetingen = hun har skylden . så send du bare skadeabmeldelse ind og husk skriv relevante data

så skal de nok tage sig af det.

• #26   22. aug 2011 Godt der ikke skete mere trods alt...

Nææh, det der ikke måtte ske er sket for nogle dage siden - en ven fra hhx-tiden, som har kæmpet med kræft de sidste tre+ år, er nu blevet opgivet af lægerne. DET måtte ikke ske! 27 år... Hvad er meningen?

• #27   22. aug 2011 lige nøjagtig det samme skete for min kammerat, hans bil blev dømt total skadet, på en skærm og en forlygter der skulle skiftes, også en voksen kvinde der bragede ud i ham ,3 dage gik der så var den sag over.

• #28   22. aug 2011 Jeg påkørte en i vinters efer han var kørt ud foran mig.

Manden er paramediciner og kører lægeambulance...
    Han erkendte ALT på stedet...

Da vi så skulle ha forsikringen ind over (min bil var totaltskadet).
    Nægtede han pludsligt alt, for fortalte jeg var kørt ind i ham mens han holdt stille....

Problemet er bare der er en gul helle jeg sku op og kører igennem for at påkøre ham smiley
    Men Manden nægtede, indtil jeg gik til politiet med billeder af det, og der ringede en betjent og fortalte ham at han var kørt ud for ubetinget vigepligt og hvis jeg meldte det mistede han kortet....

Så billeder er guld værd... og politiet hvis de er samarbejdsvillige...

• #29   22. aug 2011 Man skal Aldrig påtage sig skylden. Det er forsikringen der skal vudere hvem der har skylden.

Hvis man ikke kan se noget rundt i et sving så bliver man nød til at køre ud efter det man kan se. Så er spørgsmålet om du ikke har haft for meget fart på i forhold til forholdene. Det må forsikringen vudere sammen.

Her i fredags kørte jeg også ud et sted hvor der er dårlig oversigt til højre i lastbil. Man kan vel se 300 meter. Men Når man køre ud i lastbil så kan man ikke undgå at genere nogle når der kommer en med 90 km/t +\-. Og selvfølig bruger idioten hornet. Så kan man spørge sig selv. Hvordan vil han selv komme ud der?

• #30   22. aug 2011 Hansen(solfilm):

Man kan snildt anmelde kvinden for 1. at overtræde sin ubetingede vigepligt
    2. foråsage et sammenstød idet hun bevisligt ikke overholdt sin vigepligt.

Politiet kører selvfølgelig ikke ud med horn og lygter for at kigge på stedet flere dage efter, men de optager en rapport om uheldt og ser på stedet - det er politiet der afgør om der er sket en overtrædelse af færdselsloven og derved hvem der har skylden.

Har du ubetinget vigepligt - så har du ALTID skylden uanset hvad....trust me, i know eftersom mit pap har hængt i den tynde tråd i tre år efter en betinget frakendelse.og politoet tog sagen ind 5 dage efter uheldet var sket....så han skal bare se at få anmeldt det i en helvedes fart.

Kommentér på:
Så skete det der ikke må ske ! :'(

Annonce