{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

hjæææææælp hvilke passat skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

hejsa har brug for hjælp gerne af nogle som har forstand på vw evt. mekanikere og lignende. jeg har kig på passat 2,5 V6 tdi 163hk fra 2004-2005 og passat 1,9 tdi 130 hk fra 2004-2005 begge med automatgear. jeg får mange forskelige ting afvide og vil nu prøve her. er der nogle som kender til deres svagheder også mht. automatgear og om der evt. er nogle modeller som er problemer med. hvordan de ligger i reservedelspriser. og hvad I evt. ville vælge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjæææææælp hvilke passat skal jeg vælge
  • #1   22. aug 2011 V6'eren er ikke god.
    Stærkt berygtet for at æde knastaksler = MEGET DYRT.

    1,9 TDI er lidt sløv, men ganske solid. Nu er jeg på ingen måde Passat-fan, men har en far der har kørt tre Passater som taxa (1 x 2,5 TDI og 2 x 1,9 TDI)

    !,9 erne var bedst, men personligt synes jeg ikke, at kvaliteten er høj.

    Så det korte af det lange herfra er, at Passat fra de årgange kan ikke anbefales. Ved godt andre er uenige, men det er mit synspunkt.


  • #3   22. aug 2011 Hvad angår knaster på v6'erne, så skulle det være repareret i den årgang som han kigger på ud fra hvad jeg har læst mig til..

    Jeg har selv en 1,9 tdi 130hk i kikkerterne, dog uden automat gearkasse da jeg har hørt de ikke kan holde til det i længden pga det moment diesel motoren levere..


  • #5   22. aug 2011 Jeg har selv lige købt mig en Passat 1,9 tdi 130 variant, og har kun rosende ord om den. Den er dog ikke med automatgear/triptronic, men med manuel 6-trins gearkasse. Motoren er bare super. Og nej, det er ikke verdens hurtigste bil, men det betyder heller ikke det store for mig....

  • #6   22. aug 2011 Automatgear kasen holder helt fint skal bare servicers hver 10,000 km

  • #7   22. aug 2011 jeg har selv en passat 1,9 tdi 130 hk med triptronic fra 2002 med 422.000 på bagen. kan kun anbefale den, nej det er ikke en racer bil, men er fint hurtig til mig, har kørt med trailer flere gang - det kan ikke mærkes, super lækker bil at cruise rundt i med triptronic,

Kommentér på:
hjæææææælp hvilke passat skal jeg vælge

Annonce