{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Fake salgsannonce {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kig efter en Dodge Nitro og det har jeg gjort længe, der er ingen at finde til salg i dk, så søgte på mobile.de og der fandt jeg et par stykker til omkring 11.000 euro og en enkelt til 6500 euro.

Har så lige fået en mail fra ham, at den var købt imens han arbejde i tyskland, men han blev kaldt hjem til england af jobbet og det er "svært" at køre bil med rat i venstre side, så derfor den var så billig.. Jeg skulle bare overføre pengene til hans konto og så vil han sørge for at fragte bilen til mig.. YEARH RIGHT !!

Fuck man skal passe på, folk har jo ingen samvittighed mere..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fake salgsannonce
  • #1   25. aug 2011 har lige hørt det samme her hjemme. det var vist med bilforhandler for ville ha nogle af penge på forskud inde han kom med den

• #2   25. aug 2011 Ja på den måde som Thomas beskriver det, så er det da åbenlyst at det er snyd.

Men hvis jeg nu skulle sælge min bil til KBH. og personen sagde at han har "købt den" osv osv, at han 100% køber den, så rører jeg sku ikke en finger herfra århus, før jeg får noget forskud/benzinpenge... For kan ende med at kører, kommer derhen, også får at vide at det ikke lige var bilen, eller den var ikke som forventet! BAD ASS!

• #3   25. aug 2011 hahaha ja og nu kan jeg så se på salgsannoncen at den står i Højbjerg ved århus, meeeen man kan ikke se den andet end man handler eller lægger et depositum.. sådan en hat skulle have hak i tuden.. Men ja kunne aldrig finde på at handle, så fortjener man godt nok at blive snydt..

Kommentér på:
Fake salgsannonce

Annonce