{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste/Værste Celica-model?
  • #1   27. aug 2011 Tænker du på udseende eller mekanisk?

• #2   27. aug 2011 Begge dele faktisk. Lækrste og værste Celica-model -med alt hvad denne indeholder..

• #3   27. aug 2011 Personligt så hvis den er lavet rigtigt:
    1. 1970–1977
    2. 2000-2005 som min egen. Dog med den KÆMPE fejl at den aldrig kom i 4wd.

• #4   27. aug 2011 Personligt er jeg til:

1994-1999 - Har en 1995 GT-Four, og den største ulempe ved den er priserne på original stumper, så godt jeg kan forhandle mig til nogle gode rabatter smiley

1970-1977 - Har en 1.6 ST fra 1971, og den største ulempe ved den er.... at jeg mangler tid til at få den bygget færdig smiley

• #5   27. aug 2011 Boyota. Jeg havde det præcis, som dig indtil jeg erhvervede min gamle 1986'er. Jeg har indtil for nyligt synes den var lidt bling bling-smart-i-en-fart guks-agtig. Men - jeg har jo nu fundet ud af hvor skide godt den faktisk kører - når man tænker på dens årgang. Den har virkelig fået et stort løft.

Jeg har også haft en 1994 1.8 GT, som jeg var LYKKELIG for. Skøn vogn. Men - den gamle 1986'er kører bare mere sportsligt på én eller anden måde - og motoren har også mere sportspræg, synes jeg.

Desuden - man ser dem virkelig ALDRIG mere på vejene i pæn original stand. Desuden er de fleste af profilerne herinde med 1986-1989 modeller gamle og bilerne er sikkert døde.

Så - jeg tror på en renæssance for de gode gamle 1980'er Celica'er. Når først Kebab, Brian og Johnny synes den er for gammel og til grin - så vil den straks ryge på cool-listen igen - for den fortjener det sgu!

Kommentér på:
Bedste/Værste Celica-model?

Annonce