{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.763 visninger | Oprettet:

Nøgle til træk væk? VW {{forumTopicSubject}}

Ja nøglen til mit anhængertræk fik jeg aldrig med da bilen blev købt.
Er der nogen der ved om man kan skaffe en ny?
Min far påstår han har spurgt på et autoriseret værksted om de kan skaffe en nøgle men at de ik kunne.
Det lyder bar meget underligt synes jeg!
Hvis ikke, kan man så bore den ud og købe en ny lås? Evt hvor?
Kan man evt indtil det blir gjort, bore et x antal mm hul og så bruge en skruetrækker? Det husker jeg man ku til scooter nemlig...
// Emil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøgle til træk væk? VW
  • #1   28. aug 2011 Pillede låsen ud af mit træk.. sad kun fast med en skrue

• #2   28. aug 2011 jeg har samme problem som dig, og talte med en ven som er låsesmed og han mente sagtens han kunne få den op. Han har dog ikke fået kigget på den endnu, men det er jo en rimelig simpel lås trods alt så mon ikke det kan lade sig gøre

• #3   28. aug 2011 Erik: nå jamen så vil jeg da lige tjekke, er bar ikke sikker men tjekker jeg da imorgen!
    Daa p: Den er meget simpel har lige været inde på en side hvor de sælger nøglerne, der er vidste kun lavet 50 forskellige nøgler, så vidt jeg lige kunne se.

• #4   28. aug 2011 Ellers klap en flad skruetrækker i den... Så burde den give sig... Virkede på en a3 dmjeg har haft problemer med

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 11
    #5   28. aug 2011 Hvis det er et originalt træk, burde VW kunne skaffe en ny til dig. Du skal skrive alt ned der står på typepladen. Er selv VW reservedelsmand og skaffede 1 til en kunde, for et par mdr siden. Den forhandler du henvender dig til, skal bare ringe til importøren, så kan de hjælpe. Opgaven er ikke lige til, da VW brugte 3 forskellige typer træk på din årgang. Men det kan lade sig gøre.
    Vh Christian

• #6   28. aug 2011 Mange tak christian!
    Så må jeg selv op og sparke til dem, det må være fordi de er dovne, men det der jo ikke noget der hedder hvis man skal tjene penge! smiley

Kommentér på:
Nøgle til træk væk? VW

Annonce