{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

fart pilot {{forumTopicSubject}}

hej. Jeg har lige været ude og hente en dejlig seat toledo tdi fra 2001 og der er fartpilot i. Men hvordan virker sådan en? Har aldrig haft fart pilot før. Der er en knap på enden pinden og så en stor knap på siden hvor der står res of og en ting mere jeg ikke kan huske. Nogen der kan sige mig funktionerne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fart pilot
  • #1   29. aug 2011 du skal allerførst slå armen over i "ON" position, så skulle jeg mene der kommer et lys i dit speedometer et sted..

    kører du fx 90 og trykker på "SET" knappen, stiller du fartpiloten til at køre 90... trykker du på speederen for at overhale og slipper igen falder den tilbage på de 90

    trykker du kobling eller bremse ind slår du fartpiloten fra igen, men trykker du så på "RESET" vil den selv finde op på 90 kmt igen

    simpelt, men et utroligt lækkert stykke udstyr


  • #2   29. aug 2011 Når den store knap står på On trykker du bare på knappen for enden når du kører

    Res er knappen hvis du har været nødt til at bremse så genoptager den farten du satte den til i første omgang


  • #3   29. aug 2011 og så ved jeg ikke hvordan armen ser ud på en seat, men det kan være der er et plus og et minus symbol. hvis du så kører med fartpiloten slået til, så kan du trykke på "+" og holde den inde, så øger den farten, og holder du "-" inde sænker du farten

  • #4   29. aug 2011 Og trykker du én gang på "+", øges hastigheden med 2 km/t. Trykker du én gang på "-", mindskes hastigheden med 2 km/t.

    Jeg trykker ofte 15 gange på "+", når jeg kører ud på hovedvej fra bymæssig bebyggelse.


  • #6   29. aug 2011 super. Kunne ikke lige gennemskue den res knaps funktion. Tak for hjælpen

  • #7   29. aug 2011 T P : hehe... selvfølgelig ;o) RESUME

Kommentér på:
fart pilot

Annonce