{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Har du lyst til at sprøjte udover min bil? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige vundet en million i lotto! (eller også har jeg bare regnet med frem til at jeg snart får løn.)

Arbejder du på et dinitrol-værksted og kunne du tænke dig at lege med min Alfa - og kan du ovenikøbet også lide at lege lidt med rust, så kan det godt være dig jeg leder efter.

Jeg har før fået en bil sprøjtet hvor det endte med at være det arveste stykke lortearbejder nogensinde, så hvis du er en slacker, så er jeg IKKE interesseret - og jeg kan lige så godt sige det, hvis du kommer med et tilbud uden regning, så skal prisen være tæske god, for jeg gider ikke at stå med 32 kg. vokslort i ansigtet, når jeg skifter til vinterhjul her om 3-4 uger, uden noget sted at henvende mig for at få det puttet tilbage op under bilen.

John Deere cap er en fordel, men ikke et krav.

***Opsummering, for den tungnemme, uden John Deere-cap: Jeg ønsker; minimalt rust arbejde (sikkert bare en glasblæsning, men jeg er ikke ekspert) + lakkering af området, Dinitrol undervognsbehandling (hvis prisforskellen er okay, så kan en fuld behandling godt komme på tale) af en Alfa Romeo 156 fra 2001.***

Lyssky henvendelser kan finde sted i min indbakke, men lad være med at spilde tiden hvis prisen ikke er orgasmisk, for jeg har ikke spor imod at betale lidt ekstra for at få sikkerhed for et ordentligt stykke arbejde, og en regning til servicebogen.

- Your's truly.

Ps. Undskyld tonen, jeg ved ikke hvad der gik af mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du lyst til at sprøjte udover min bil?
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #2   30. aug 2011 Hvorfor ikke bare køre ned til det lokale Dinitroll center ?
    Du vil gerne have det gjort ordentligt og med papirer på det. Så er det da nemmest bare at køre derned smiley så dyrt er det jo heller ikke

• #3   30. aug 2011 Meget underligt indlæg

• #4   30. aug 2011 Dan: Skide godt, tak for hjælpen.

Casper: Du har ret, jeg er jo også så heldig at få 10% da jeg er medlem af Alfa Romeo Klub Danmark. Men det kunne jo være at der enten var nogen der rent faktisk HAVDE en vild pris til mig, eller nogle gode tips - hvilket bringer mig videre til James May deroppe;

Captain Slow: Jeg er lutter øre. Men er der ikke nogen pointe i at fjerne det rust der nu en gang allerede er i vognen, inden man sprøjter? Det ER jo en Alfa, det er jo før sket at de er rustet væk mellem fingrene på folk der ellers har taget sig rimeligt godt af deres vogne. Dræber behandlingen bare fuldstændig viderudviklingen, eller hvordan? ... men det er nu også umiddelbart mest synligt rust på siden af bilen jeg ville have fjernet. (Tak for et indspark man kunne bruge til noget.)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #6   30. aug 2011 Slow hvor har du den påstand fra ? Bare nysgerrig. Vil mene det afhænger lige så meget af manden der udføre arbejdet.

Kommentér på:
Har du lyst til at sprøjte udover min bil?

Annonce