{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Mazda 323F går dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej. jeg har en mazdmazdmazda 323f fra 1991 som går dårligt i motoren Det startede med en dag da jeg kørte at da jeg skulle sætte igang fra et lyskryds begyndte den at gå ud men så startede den igen, hvilket den gjorde indtil at jeg fik den på en parkeringsplads hvor den døde helt og jeg kunne ikke starte den. Jeg prøvede og tjekkede forskellige ting men hjalp ikke. Omkring et døgn efter at den gik ud kunne jeg åbentbart starte den igen, uden at jeg egentlig har gjort noget ved den.
Når den står i tomgang begynder den at køre ujævnt og går ud hvis man ikke giver gas. Hvis man så trykker hurtigt på gaspedalen er det som om at den ikke får nok benzin eller luft, men benzinpumpen virker og har skiftet benzinfiltre. Luftfiltret er også fint nok.
Når man så kører fremad begynder den igen at slukke motoren og starte igen (den hopper nærmest fremad). Det er dog ikke konstant, men cirka 5-10 sek imellem hvert "hop".

Håber der er nogle som kan hjælpe?, da jeg ikke ved hvad der er årsag til at den køre dårligt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 323F går dårligt
Kommentér på:
Mazda 323F går dårligt

Annonce