{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Michael S
Michael S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

4X4 Djursland - Klub søges {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Pajero fra 87 og har forgæves ledt efter en 4 x 4 klub eller lign på eller tæt på Djursland. Jeg bor selv i 8410 Rønde.
Det må gerne være et sted hvor man kan mødes og tale lidt om biler, give hinanden tips og tricks, samt evt. køre lidt off-road.
Lad mig endelig høre hvad der kunne være i området.
Ellers må jeg jo selv starte en klub...

Mvh

Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4X4 Djursland - Klub søges
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #1   6. sep 2011 Jeg tror du selv bliver nødt til at starte en 4X4 klub op, stederne har vi jo til at køre lidt off road så det er ikke det der er problemet

• #2   6. sep 2011 Kontakt en af de etablerede klubber. der er mange muligheder men MISSENS 4x4 eller toyota 4wd eller SORD er nogle muligheder.

• #3   6. sep 2011 der er også den her klub 4x4 for begynder & hobby 4x4 folk

• #4   6. sep 2011 De fleste hygge klubber i DK er vist landsdækkende.. Nogen endog med udenlandske medlemmer (missens)

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   6. sep 2011 Tak for svar alle. Kom endelig med flere indlæg!

TruckerBenny A: Hvilke steder er der i østjylland?

Asger J: Det virker bare som om de klubber der er, mest holder til på sjælland eller fyn og at det er der arrangementerne er..

Allan B: Hvad er det for en klub du taler om? Og har du et link til den?

Alle: Det ville selvfølgelig være nemmest at melde sik ind i en klub, end selv at starte en op.... Men hvis der er nogen der har lidt gode bud på steder der må køres og måske er friske på at give en nybegynder lidt tips, kunne det være en god start

• #6   7. sep 2011 Missens er landsdækkende men de fleste arrengementer er i jylland.
    toyota 4wd er det samme.
    SORD er også landsdækkende. Kender ikke helt hvordan fordelingen på deres arrengementer. Men ved de i år har haft 3-4 ture i Jylland.
    Du kommer ikke uden om at skulle køre efter tingene da der ikke er ret mange steder hvor vi må køre. Så hvis man vil lege med 4x4 må man flytte sig lidt for det.

• #7   7. sep 2011 Asger J international er missens .. Men køre hovedsageligt kun i jydelandet

Der er ikke mange steder hvor man bare må køre når man har lyst . Enste jeg kommer på er strande Rømø og Løkken bla .. Og der er det bestemt ikke alle steder der må køres

• #8   7. sep 2011 Man kan jo diskutere om en klub er international når der kun holdes arengementer i DK....... SORD er jo i såfald også international da flere medlemer kommer fra tyskland og så vidt jeg ved er flere bestyrelsesmedlemmer også tyske men det er stadig en dansk klub efter min mening....

Kommentér på:
4X4 Djursland - Klub søges

Annonce