{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til calibra
  • #1   3. feb 2006 okay, havde tænkt på at det bare skulle være en 8v, da jeg ikke har så meget til forsikring.

  • #2   3. feb 2006 8v'eren er generel sløv! Det er jo en halvstor vogn sådan en.. vejer vel omkring 1200 kg - så har 115 hk altså ikke meget at skulle ha sagt. Men kan man undvære motorkraft, så er den da god nok.

  • #3   3. feb 2006 ja det ved jeg godt. men syns det er fed bil, og man kan jo også lave noget kværnen i den

  • #4   3. feb 2006 8 v'eren er temmelig død! og det er også begrænset hvor mange heste du kan vride ud af den...

    men hvis du køber calibra så SKAL du ned under og se bunden af den inden du køber! har selv været uheldig og stå med en hvor vangerne var helt gennemtæret!

    men du kan jo købe min hvis det er! den er der spræl i og ingen rust! men nok værre med forsikringen! :o)


  • #5   3. feb 2006 Når jeg siger sløv, så mener jeg optræk og ved mellemaccelerationerne. Muligt den kan ramme 220 på toppen.. rager da mig - turde jeg slet ikke køre herhjemme mere, da loven ikke er til dette!
    Neeej, optræk og mellemaccelerationerne det er det der tæller hos mig... smiley


  • #6   3. feb 2006 8V bedre end 16V? og 16V har holdbarhedsproblemer? Håber da ikke du mener C20XE motoren med 150 hk. da det er noget nær den mest solide 2.0 16V motor der nogensinde er bygget!

  • #7   3. feb 2006 okay, jeg tror bare jeg vil style den for man kan jo ikke bruge så mange heste her hjemme mere, man kan jo ikke slå en skid uden man blir siktet for det.
    så vil bare have en der iorden og så lave den fed og så bare med brøl i smiley


  • #8   3. feb 2006 tjaa... jo flere heste jo bedre! :o)
    så kan man jo også komme op på de tilladte 80/110 km/t hurtigere...! hehe

    syntes det er okay at du har tænkt dig at style den! for calibra er en super fræk bil!
    men er ikke fan af at den skal brøle! syntes det er så tamt når en bil larmer 4x mere end den kører! det er lidt ligesom at prale af noget man ikke har!
    syntes det lyder godt osv., men mener bare at hvis en bil skal brøle skal man også ha lidt motor under hjelmen! :o)

    men selvfølgelig bare min mening!


Kommentér på:
hjælp til calibra

Annonce