{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Hvor stor rabat ved køb af firmabil? {{forumTopicSubject}}

Hvor meget rabat for man typisk når man køber firmabil (guldeplade m. moms) ved en forhandler?
Kiggde på en Ford C-max, der kunne jeg få 10K i rabat uden at jeg prøvede at forhandle, tror i man kan forhandle rabatten højere op eller er de sælger ikke til at rokke?

Og er der forskel på rabaten, om man køber en splinter ny bil eller en lettere brugt bil?

//Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor stor rabat ved køb af firmabil?
  • #1   3. feb 2006 Der er forskel på om du har noget i bytte, eller ikke har...

• #2   3. feb 2006 bare sig du vil køre med en lille reklame for dem hvis de tager lidt mere af prisen..

• #3   3. feb 2006 Det bliver selvfølgelig i ren handlen, da det er min først firmabil!

Hvad angår reklame, var det ikke en tosset ide! Ved bare ikke hvad min chef siger til det, han vil nok heller have at jeg køre med reklame os selv istedet, for et andet firma! Men det er stadig en mulighed!

Må ud og vride armen rundt på de sælgere, så jeg kan få en større rabatt:-)

//Thomas

• #4   4. feb 2006 Køb en der er parallel importeret...så kan du spare kassen..

Kender kun www.lindholmbiler.dk de har hvide og gule plader og enkelte modeller på hvide plader kan du spare over 130.000kr.

• #5   4. feb 2006 Mht. firmabil, så for at opnå den gode rabat skal du have et CVR/SE nummer som den kan sælges til. Alt efter hvilken bil du skal have som firmabil, og om det er leasing, er der forskellige "flåderabatter" du kan opnå. Men 10.000 på en C-max lyder ikke helt galt.

Skal det være en gulplade bil?

Mht. Lindholdbiler så ja, de har ofte nogle meget billige biler. Man skal bare være opmærksom på at det er biler der i visse tilfælde kan være flere år gamle som sælges som nye, idet de køber dem rundt omkring fra restlagre. En anden væsentlig ting er at der ingen fabriksgaranti er overhovedet på de biler.

Kommentér på:
Hvor stor rabat ved køb af firmabil?

Annonce